Kao da se poznaju godinama i kao da im je to stoti, a ne prvi zajednički koncert, takav su dojam u petak u HGZ-u ostavili bariton Krešimir Stražanac (na fotografiji) i pijanist Danijel Detoni. Njihove su ljudske i umjetničke vrline kompatibilne. Oni su već zreli virtuozi, a pred umjetnošću kojoj služe zauvijek će ostati smjerni učenici i rudari ljepote, mudrosti i plemenitosti. Takvi umjetnički susreti, kojih su rezultat koncerti svjetske razine, pravilo su ciklusa Molto Cantabile, kako ga je za Koncertnu direkciju Zagreb osmislio Zlatko Madžar.
Usto, i ovaj koncert ostvario je i drugu namjernu projekta: reafirmaciju udjela hrvatskih autora u umjetnosti solo-popijevke. Tri pjesme Vatroslava Lisinskog, prema odabiru Koraljke Kos, ničega se nisu imale sramiti nakon Brahmsovih “Ozbiljnih pjesama” op. 121. Mikrofoni Hrvatskog radija bili su na pravom mjestu i snimili te dragulje. Nastavak je donio sjajne i duhovite vokalne minijature suvremenog njemačkog skladatelja Moritza Eggerta, a scenski talent koji je u njima pokazao Stražanac obećava i sjajnu večer 21. travnja na Muzičkom biennalu Zagreb kada će ovaj pjevač sudjelovati u izvedbama deset novih petominutnih opera različitih autora.
Na kraju smo slušali pet crnačkih duhovnih pjesama. Kako izražajno, kako duboko, kako snažno! Bio je to glas koji tješi, ali i glas pred kojim bi se otvorilo Crveno more kada faraonu vikne “Let my people go!”.Ukratko, čudo od koncerta, čudo od kakvih je glazba i načinjena da bismo se imali čemu čuditi i diviti u ovom inače sivom i predvidivom svijetu u kojem, kako se čini, i jedan ovakav čudesan ciklus našoj metropoli postaje prevelik i suvišan trošak.