Prava je rijetkost da se neki glazbenik, osobito mlad, samostalno upusti u osmišljavanje i organizaciju vlastitog koncertnog ciklusa. Treba za to mnogo talenta, svestranosti, znanja, rada, mašte, upornosti, a i hrabrosti.
Sve to ima samostalna umjetnica, izvrsna hrvatska violinistica Eva Mach, koja večeras u Zagrebu otvara vlastiti ciklus pod nazivom "Klasika na Mach".
Prvi koncert pod nazivom "Glazbene katedrale" donosi skladbe francuskih skladatelja Fauréa, Messiaena, Debussyja i Saint-Saënsa za violinu i klavir, koje će Eva Mach izvesti s Petrom Gilming, u komornoj glazbi nadasve iskusnoj i pouzdanoj pijanistici. Uz to, na programu je i skladba hrvatskog skladatelja i pariškog učenika Dalibora Bukvića. Već i samim naslovom "Souvenir de Notre Dame", Bukvićeva se skladba, praizvedena nakon katastrofalnog požara u pariškoj katedrali, odlično uklapa u temu koncerta.
Želeći naglasiti značaj gotičkih katedrala za europsku kulturu, umjetnost i duhovnost, glazba će imati i vizualnu pratnju projekcija najljepših i najznačajnijih građevina te vrste i stila.
Duboko i inovativno promišljeni i domišljeni bit će i ostala tri koncerta ciklusa. Drugi pod nazivom "Sudar galaksija" donosi spoj udaraljkaških skladbi u izvedbi "biNg baNg ansambla" i dvije skladbe za violinu i udaraljke. Treći u nizu bit će koncert "Ples sablasti", tako nazvan prema istoimenom djelu hrvatske skladateljice Ivane Lang za violinu i klavir, a uz pijanisticu Anu Granik Eva Mach će svirati i skladbe Poulenca, Stravinskog i Szymanovskog. Četvrti koncert je zamišljen kao nastup različitih komornih sastava, opet s rjeđe izvođenim djelima kao što su Gudački kvintet Glazunova i Suita za dvije violine i klavir Moszkowskog. Koncert nazvan "Dame na strunama" uključuje i novo djelo Olje Jelaske za violinu i klavir, dok će popratna video projekcija biti posvećena najznačajnijim violinisticama kroz povijest klasične glazbe.
Tako je barem čitav ciklus, koji je dobio i potporu Gradskog ureda za kulturu, bio zamišljen i planiran. Nažalost, inventivnost, jedinstvenost i vrijednost ponuđenih programa nije prepoznala i glazbena komisija Ministarstva kulture, pa je potpora te institucije izostala.
Tako je zbog budžeta manjeg od planiranog došlo i do promjene mjesta održavanja ciklusa, što bi se na kraju moglo pokazati i dobitkom u smislu otkrivanja i promoviranja jednog novog koncertnog prostora. Naime, umjesto u maloj dvorani Lisinskog, večernji koncert, s početkom u 19.30 sati, održava se u lijepoj, ugodnoj i prikladno akustičnoj dvorani Aula Magna, u sklopu Hrvatskog katoličkog sveučilišta, na adresi Filipa Vukasovića br. 1.