Taman pred vikend objavljena je nova, dugo očekivana igra “Returnal” smještena na neprijateljski planet u kojem da biste preživjeli morate – umirati.
Ovu PlayStationovu ekskluzivu razvio je finski studio Housemarque, koji se od ranih devedesetih specijalizirao za SF pucačine, a ovo im je prva igra visokobudžetne AAA kategorije.
Radnja počinje kalvarijom svemirskog broda čija ste jedina putnica, neobičnim signalom privučena na zabranjeni planet Atropos. Istražujući neposrednu okolinu mjesta nesreće, otkrit ćete ostatke izvanzemaljske civilizacije, ali i šokantnu potvrdu osjećaja da ste tu već bili. Slijedi napeta igra živaca u kojoj je napredovanje sporo, a umiranje često, pri čemu se svaki put budite na istoj početnoj točki, ali se planet oko vas “resetira” i mijenja, ostavljajući vam tek fragmente onoga što ste prije iskusili. Žanrovska mješavina pucačine i rogue horor-avanture izvrsno funkcionira i tjera nas da gotovo beskonačnim nizom pokušaja i pogrešaka polako napredujemo prema otkrivanju tajni Atroposa, ali i vlastite prošlosti. Paradoks konstantnog umiranja u klaustrofobičnoj atmosferi okruženosti neprijateljskim bićima čine ovu igru vrlo stresnom, ali i budi nagon za osvetom i napredovanjem, koji vas jedini može spasiti iz začaranog kruga.
Trenutačno nedostupna na ranijim inačicama konzole, “Returnal” se pokazala i kao sjajna prilika da testiramo granice PlayStationa 5, a pogotovo novih Pulse 3D slušalica uz koje ponekad zaista “osjetite” kako vam se netko približava s leđa, što već prilično jezivoj igri daje dodatnu notu realističnosti.