- Mi smo više od brenda, mi u Šangaju predstavljamo Hrvatsku. Posjetitelji su u prva dva dana razgrabili sve kravate s motivima glagoljice i hrvatske povijesti koje smo u poduzeću Potomac planirali predstaviti u hrvatskom paviljonu u nekoliko tjedana. Zovu nas agenti, pišu mailove, ostavljaju podatke na štandu i žele čuti cijelu priču o nastanku kravate. Sve ih zanima. Svi smo ugodno iznenađeni golemim zanimanjem posjetitelja Expoa za nas. Mnogobrojni upiti o kravati Croati nepojmljivi su za nas jer se s tako velikim interesom još nismo susreli - rekla nam je Sabina Prpić, direktorica marketinga u poduzeću koje je plasiralo kravate iz kolekcije Baština.
EXPO
Kinezi se pomamili za hrvatskom kravatom i pričom o njoj
Međunarodna svjetska izložba prilika je za predstavljanje domaćih brandova i kulture.
Komentara 2
KA
\"pišu mailove\" ! Večernji: Pišite Hrvatski !
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pardon, neka mi se oprosti na neznanju, ali neka mi netko od komentatora objasni jedan detalj, pošto cjenjeni novinari su propustili: kravate su se prodavale ili se djelile u sklopu akcije -\"upoznajte Hvatsku?\" U svakom slućaju boja je pogođena, sa onom krasnom crvenom nijansom, kako da kineze ostavi ravnodušnima? Bravo, stratezi boja!