Virtualnim se pogrebom naš glasoviti dizajner Boris Ljubičić oprostio od svog međunarodno nagrađivanog logotipa za “propalu” splitsku prehrambenu tvrtku SMS! Poslao nam je, naime, fotografiju grobnice u crnom mramoru na čijoj je nadgrobnoj ploči zaštitni znak SMS-a, temeljen na uzorcima iz prirode: prvo slovo S ima riblji rep, a iz zadnjeg S izrastaju dva zelena listića, jer je SMS, podsjeća Ljubičić, svoju filozofiju temeljio na proizvodima iz mora i kopna srednje Dalmacije.
No jedva postavši punoljetan, SMS-ov zaštitni znak će po svoj prilici počivati u miru i postati uspomena, dijeleći sudbinu mnogih poznatih rođaka. U svijetu postoje groblja logotipa, a u knjizi “Smrt logotipa” nabrojeni su, objavljeni i praćeni komemorativnim životopisima. Neki su zauvijek skončali (srp-čekić-zvijezda kao logotip SSSR-a, npr.), a neki zamijenjeni novima, što Ljubičić preporučuje i “Podravki”!
Zanima me da li se gosp.Ljubičić ovim činom i odrekao svih autorskih (materijalnih) prava na logo - naime, ako se (teoretski) SMS oporavi i ponovno počinje zarađivati, nisam sigurna da g.Ljubičić ne bi ponovno pružio ručicu za novcima...