Čak četvrt stoljeća od prvoga nastavka, početkom mjeseca izašao je Gran Turismo 7. Čekanje se isplatilo, jer možemo reći da je ovo najuzbudljiviji, najdetaljniji i najzabavniji nastavak do sada. Već početni video koji paralelno prati najveće povijesne događaje poput industrijske revolucije i Drugog svjetskog rata, usporedo s razvojem vozila koja su obilježila određene epohe, natjerao nas je da se naježimo, a kada smo vidjeli nevjerojatnu paletu klasičnih i modernih automobila na raspolaganju, postalo je jasno da ćemo uz GT7 izgubiti bar nekoliko mjeseci života.
Novi Gran Turismo u startu je podijeljen na klasični i Music Rally Mode, novi način igranja u kojem je jedini cilj održati se na cesti do kraja pjesme, ravnajući se po ritmu umjesto nemilosrdnom brojaču sekundi. U nedavnom razgovoru s kreatorom ove kultne franšize Kazunorijem Yamauchijem saznali smo da je svrha tog novog načina igranja ponuditi neopterećeni, zabavni ulaz u igru novim vozačima kojima bi ultradetaljne postavke glavnog načina igranja mogle biti zastrašujuće. A detalji su u sedmom nastavku zaista dotjerani do maksimuma, uz nikad veći broj tuning dijelova i opcija njihove prilagodbe.
Novo srce igre sada je GT Café, virtualni kafić na čijem se meniju umjesto ukusnih jela nalaze setovi automobila koje moramo prikupiti kako bismo napredovali u igri. GT Café fenomenalna je inovacija koja diktira tempo igranja i pruža do sada najpristupačniji način učenja o povijesti automobila, njihovim osnovnim kategorijama i karakteristikama. Nakon što izvršimo zadane misije, povratkom u GT Café potom možemo naučiti više o tehničkim prednostima i manama pojedinih automobilskih serija, prikupiti zaslužene nagrade i otvoriti nove misije čijim ćemo uspješnim ispunjavanjem otkrivati i nove slojeve ostalih aspekata igre.
Uz Café, na mapi se nalaze trgovine novim i rabljenim automobilima (čija se ponuda svakodnevno mijenja), arene za vježbanje vožnje i utrkivanje (samostalno ili u multiplayeru), trgovina tuning dijelovima čije će se police postupno otvarati ovisno o našem kolekcionarskom statusu, te mehaničar i autopraonica koji će omogućiti dulji vijek naših virtualnih metalnih ljubimaca. Sve te cjeline savršeno se nadopunjavaju, a jedina zamjerka više je financijske nego tehničke prirode: omražene mikrotransakcije pri kupnji automobila ponovno stvaraju nepotrebnu klasnu razliku među igračima i udaraju po ionako ispražnjenim džepovima prosječnih korisnika.Srećom, većina bitnih automobila može se osvojiti upornim igranjem. Arene za utrke podijeljene su na sjevernoamerički, europski i azijski kontinent i postupno se otvaraju ovisno o našem napretku, a svakoga dana nude se i utrke koje nam omogućavaju da odmjerimo snagu protiv stvarnih igrača s različitih krajeva svijeta, uz još bogatije nagrade. Zahvaljujući zaista sjajno razvijenom haptičkom feedbacku novih kontrolera, puni potencijal igre osjeća se na PlayStationu 5. Nove 3D slušalice dodatno povećavaju uvjerljivost, dajući nam mogućnost da “čujemo” iz kojeg nam se kuta protivnici približavaju i predosjetimo kada ćemo izletjeti s ceste.
A kada frustracija i adrenalin zahtjevnijih utrka udare na raspoloženje, prisjetimo se da sada imamo i Music Rally, u kojem je naglasak na glazbi i uživanju. Music Rally savršeni je kontrapunkt adrenalinskom, natjecateljskom i često stresnom svijetu sporskih utrka koji zatvara jednu fenomenalnu igraću cjelinu i vraća motivaciju u trenucima u kojima je najpotrebnija. Ukratko, ovo je igra koju dugo nećemo puštati iz ruku.
Stigao je Assassins Creed: Dawn of Ragnarok
Mnogima omiljena Ubisoftova franšiza ovih nas dana naprosto bombardira novim sadržajem! Nakon što je Ezio Collection napokon stigao i na Nintendo Switch, PC, PS i Xbox igrače obradovao je Dawn of Ragnarok, ekspanzija Assassins Creed: Valhalle smještena u svijet nordijske mitologije. Ubisoft ju je predstavio kao do sada najambiciozniju ekspanziju njihove igre, u kojoj Eivor otkriva svoje božansko poslanje, te napokon otkrivamo čitavu priču o Odinu.