Opera

Pametni pojedinac u borbi s bogovima i ljudima

galileo
Davor Visnjic/Pixell
22.01.2010.
u 13:56

Sigurno je da se s predstave Branka Brezovca ne može otići ravnodušan,a takoj je bilo i preksinoć s Okovanim Galileom u dvorani Gorgona Muzeja suvremene umjetnosti.

Sigurno je da se s predstave Branka Brezovca ne može otići ravnodušan, a tako je bilo i preksinoć s Okovanim Galileom u dvorani Gorgona Muzeja suvremene umjetnosti, novom prostoru kazališnih, koncertnih i opernih iskušenja koji je već spretno zaposjeo Eurokaz, u čijoj je produkciji u suradnji s firentinskim teatrima i riječkim Zajcem predstava i ostvarena. Vrlo složenu montažu motiva Eshilova Okovanog Prometeja i Brechtova Života Galilejeva također potpisuje Brezovec.

Štoviše, ona postaje opera corale, zborska opera o sukobu ingenioznog pojedinca i konformistične većine, od obitelji do društvene, crkvene, božanske nadmoći. Svu tu složenost u prepoznatljivu redateljskom rukopisu Brezovec s vrsnim izvođačima pretvara u atraktivnu predstavu u kojoj je najslabija karika glazba Marjana Nećaka, koja se ne može oteti recikliranju krajnje pojednostavljenih opernih floskula.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije