mjesto različitosti i otvorenosti

Pogledajte kako Dalibor Matanić reklamira Rijeku 2020

spot Rijeka
Screenshot/YouTube
26.03.2019.
u 12:29

Spot je sniman na različitim lokacijama u Rijeci, a njime su autori željeli prikazati taj grad kao mjesto mogućnosti, različitosti, otvorenosti i slobodoumnosti

U Art-kinu u Rijeci predstavljen je promidžbeni spot o Rijeci kao Europskoj prijestolnici kulture 2020. "Port of diversity" ili "Luka različitosti" djelo je redatelja Dalibora Matanića, scenaristice Magdalene Lupi Alvir i producenta Sanjina Stanića. Projekt su financirali Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Rijeke u suradnji s Gradom Rijekom i TD Rijeka 2020.

Spot je sniman na različitim lokacijama u Rijeci, a njime su autori željeli prikazati taj grad kao mjesto mogućnosti, različitosti, otvorenosti i slobodoumnosti. - Pokušali smo napraviti nešto malo hrabrije. Nešto što podiže ovaj grad u nekom novom svjetlu, da ne bude običan turistički film – rekao je redatelj Dalibor Matanić. Jesu li u tome uspjeli, pogledajte sami.

Ključne riječi

Komentara 2

DA
DarkIndigo
12:18 28.03.2019.

Nikako.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije