"Na današnjoj konferenciji za medije Oliver Frljić i Marin Blažević još jednom su pokazali da su diletanti u području produkcije. Pregovarajući o gostovanju operete 'Momci na brod' u HNK Ivana pl. Zajca, poslala sam ponudu s uvjetima gostovanja na koju druga strana može ili ne mora pristati. U prilogu se nalazi moja ponuda na koju menadžment HNK Ivana pl. Zajca nije pristao. Tu je početak i kraj priče. Iza svake napisane stavke stojim i danas i ne vidim ništa sablažnjivog niti skandaloznog u navedenom iznosu.
Sve je jasno specificirano. Ako neko smatra da može sve navedene poslove napraviti za manje novca, neka Frljiću i Blaževiću ponudi prihvatljivu cijenu. Nemam ništa protiv. Predstava 'Momci na brod' velika je naša uspješnica i publika nam dolazi i iz Rijeke pa nemamo nikakvih problema s ovim otkazom suradnje.
Mala scena u prošloj je godini izvela 546 predstava u zemlji i inozemstvu pred 48686 gledatelja te nemamo nikakvih problema s otkazom dvije izvedbe. Nadalje, nemam nikakve veze s fotografiranjem izvedbe predstave "Hrvatsko glumište" u subotu 17. siječnja 2015. godine kojoj sam nazočila. Odbijam bilo kakvu povezanost s tim radnjama, a dovođenjem mog imena u vezu s tim
fotografiranjem vidim kao linč na mene i moj rad 'dvojca bez kormilara' kako Frljića i Blaževića naziva Snježana Banović. Već poslovično tolerantni Oliver Frljić služi se prokušanim načinima obmane javnosti, no, laž je jednostavno – laž.
Što se tiče rada mlađeg malodobnog djeteta u predstavi 'Hrvatsko glumište', a nakon odgledane izvedbe, smatram da je krajnje neprimjereno da dijete od 13 godina donesu na pozornicu u vreći za leševe iz koje dijete izlazi noseći strojnicu. Istu repetira i usmjeri prema zboru koji pjeva 'Zovi, samo zovi', a u tom je trenutku na pozornici (na stolu) više u potpunosti golih glumaca. Iz već navedene strojnice rafalno se 'poubija' cijeli zbor odjeven u ustaške uniforme.
Ovakva manipulacija i indoktrinacija mlađeg malodobnog djeteta ide na dušu roditeljima koji su to dopustili, a u prilogu možete vidjeti dokument koji su potpisali. Iz dokumenta se, između ostalog, vidi da su roditelji dali suglasnost: da se 'roditelji obvezuju upozoriti mldb. dijete i pratiti ga da u slobodno vrijeme ne čini bilo kakve aktivnosti koje bi mogle ugroziti njegovo sudjelovanje u predmetnom kazališnom projektu.'
I kao roditelja i kao osoba koja cijeli svoj radni vijek (40 godina) radi za djecu i s djecom ovakvo postavljanje predstave na prioritetno mjesto u životu djeteta smatram monstruoznim. U istoj suglasnosti roditelji se obvezuju da će 'ishoditi odobrenje ili suglasnost da dijete nije dužno nazočiti nastavi odnosno sudjelovati u školskim aktivnostima u određenom vremenu u skladu s obvezama prema kazališnom projektu.
Razvidno je da su roditelji potpisali da je djetetu od obrazovanja važniji kazališni projekt u kojem se razračunava s fašistima u našem glumištu. I ovo smatram krajnje neprihvatljivim, štoviše, smatram da roditelji tako nešto ne bi smjeli potpisati jer je na štetu djeteta.
Dokument koji prilažem dobiven je sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama i nema nikakve prepreke da ga se objavi. Ako su roditelji željeli zaštititi svoje dijete, nisu trebali potpisati suglasnost da im malodobno dijete bude oruđe u rukama Frljića i Blaževića u njihovim manipulacijama.
Želim vjerovati da mlađe malodobno dijete nije bilo na pokusima ostalih dijelovima predstave u kojima se uglavnom siluje, glumci jedni drugima guraju križeve u anuse, u kojima se masturbira, na križeve se navlače prezervativi kojima se nakon toga gađa publika, a i zlostavlja na različite frljićevske načine.
I na kraju dodajem pismo koje mi je uputio Marin Blažević 14. listopada 2014. godine iz kojeg je jasno na koji način Frljić i Blažević komuniciraju u poslovnim odnosima", navela je Vitomira Lončar.
"Poštovane kolegice Banović i Lončar,
Vidimo da posljednjih tjedana naše aktivnosti u Rijeci zaokupljaju vašu maštu te vas inspiriraju na različite oblike diskurzivnog aktivizma, što putem javnih, a kako čujemo i ponešto putem privatnih medija i kanala. No, ostavimo na trenutak po strani to što vi mislite da mi ne znamo što radimo, kao i to što mi mislimo o tome što vi mislite i ne mislite da radite.
Naime, u našem programu za 12. mjesec, kao i u pretplatama Zajc 1 i 2, još uvijek stoji gostovanje Male scene s opernom predstavom 'Momci na brod' Ivana Zajca, u režiji upravo one od vas dvije koja je evo danas objavila u sklopu umjetničkog projekta Teatar.hr da u našem programu NEMA projekta kojim obilježavamo godišnjicu Ivana Zajca, premda vrlo dobro zna da smo otkazali izvedbe opere NŠZ u režiji Dolenčića ili Prohića, svejedno, kako bismo oslobodili termin za 'Momke na brod' (istina, dogovorene s prethodnom upravom, ali nama nespretno ubačene u termin koji smo planirali za drugi projekt).
Javljamo se dakle da provjerimo – želite li vi još uopće gostovati u Rijeci, spustiti se iz svojeg redateljsko-glumačkog Olimpa do prizemlja naših 'pubertetskih performansa', pojaviti naime uopće na sceni zagađenoj našim hormonima i upropaštenoj našom nekompetencijom, ili ste odustale, ili možda – zaboravile?
Kako bilo – javite nam hitro, jer evo ponuda baš jučer stiže iz lutkarskog kazališta u Zagrebu, za lutkarsku 'poslasticu' na kojoj je navodno predano radio još Slobodan Šnajder, dok je ondje stolovao kao kućni dramaturg. Ili ste i to zaboravile? Tko je gdje i kada bio, što i kako radio?
Vrata kazališta u Rijeci su vam dakle otvorena, ili ste i u to sumnjale?
Srdačno pozdravljamo,
Oliver i Marin. "
>> Frljić i Blažević diletanti su koji i djecu u predstavi koriste kao oruđe manipulacije
Njih dvoicu treba na p sihijatriju ! A ne onoga covjeka sto je Rankovic strpao .