Virtualni prostori

Težnje za daljinom Tanje Perišić

perri
08.10.2010.
u 18:30

Sve te fotgorafije odaju jedan veoma ugodan iluzionistički prostor novoga romantizma smješten u rasvijetljenim light-boxovima

Ugodan minimalistički prostor zagrebačke Galerije Kranjčar u kaptolskom dvorištu ispunjen je ovih dana crno-bijelim futurističkim fotografijama mlade umjetnice Tanje Perišić. Koristeći se njemačkim izrazom Fernweh, umjetnica je stvorila svoju viziju krajolika sa zgradama i elementima urbanoga mobilijara uzimajući stvarne građevine i njihove elemente i kolažirajući ih u nove “stvarnosti”. Oku ugodne i neopterećene ljudima koje je jednostavno u novim radovima izbacila, njezine fotografije odaju određenu psihološku ugodu čežnje za daljinom. Iako čovjeka nema, tu je arhitektura kao njegovo djelo. Igrajući se neopterećeno nazivima djela, ona gledatelja vodi do Plaže, Krovne terase, Pješčane oluje ili Bazena. Sve to je neki ugodan iluzionistički prostor novoga romantizma smješten u rasvijetljenim light-boxovima.

 

Kako kaže Vanja Babić, u tim prizorima dominira virtualno konstruirana, odnosno dislocirana arhitektura smještena u isto takav prirodni okoliš. Tanja Perišić rođena je u Splitu 1982. godine, a diplomirala je 2006. na ALU u Zagrebu, gdje i danas stvara. (doj)

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije