Sedmi festival vizualnog kazališta u Labinu zatvoren je u ponedjeljak 6. kolovoza. Gosti ovogodišnjega festivala bili su zagrebačka "Kuća ekstremnog muzičkog kazališta", londonski studio "SDNA", španjolski umjetnik Pedro Ruiz Ortega te talijanski "Ticonzero" koji su u labinsku starogradsku jezgru unijeli dašak ultimativnog suvremenog kazališta.
PEDRO RUIZ ORTEGA: Kao na filmu/Like a Movie
"Kao na filmu" priča je o Federicu da Cachou, čovjeku koji je posvetio sav svoj život karijeri, voljenoj obitelji i prijateljima. No, osim slijepog crijeva Federicu je nedostajalo još nešto – netko s kime bi podijelio svoj život. Pedro Ruiz koristi osebujan rječnik dramske korporalne mime, tehnike koja glumcu daje nezamjenjivo oruđe – korištenje vlastotog tijela kao izražajnog instrumenta. "Kao na filmu" uvlači nas u svijet ovog fascinantnog lika kome prijatelj pomaže da osvoji ženu koju voli, ili barem on tako misli...
SDNA: Videoprojekcije
SDNA je kreativni studio koji se bavi produkcijom digitalnih umjetničkih djela i istražuje razne načine interakcije u javnim prostorima putem novih tehnologija i neobičnih medija. U sklopu projekta prikazan je 30-minutni film "12 pokreta – priča o Robertu Fletcheru", misteriozna viktorijanska bajka koja se temelji radovima više od 100 plesača. Film je prikazan na Kulturnoj olimpijadi u Londonu.
SDNA/TICONZERO: 97Hz
Predstava je nastala na temelju istraživanja simultanog korištenja različitih umjetničkih izričaja: plesa, kiparstva, kazališta, glazbe i videa. Projekt propituje mogućnost kreiranja novog izražajnog jezika u kojem su specifična značenja i granice poništene i postaju simbiotičke. Poetski, filozofski i introspektivni aspekt "tame" čini osnovnu ideju eksperimentalne zaokupljenosti. "97Hz" vodi nas na putovanje gdje se granica između snova i realnosti, vlastite ljudske unutrašnjost i vanjskog svijeta sve manje daje razlučiti.
DB INDOŠ EKSTREMNO MUZIČKO KAZALIŠTE: Kriegspiel - Ratna igra
Novi projekt Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo koristi kao dramaturšku okosnicu specifičnu igru šaha zasnovanu na teoriji ratovanja i konkretnim Napoleonovim pohodima. Damir Bartol Indoš već je desetljećima jedinstvena pojava na domaćoj izvedbenoj sceni, a ove je godine dobio potvrdu za svoj rad prestižnom prvom nagradom Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu upravo za instalaciju iz predstave "Kriegspiel".