Radovi Brandoctora, sestrinske agencije marketinške agencije Bruketa & Žinić OM, po treći su put dobili američku nagradu ReBrand 100. Rebranding je stvaranje nove slike o brandu, a ReBrand 100 dodjeljuje najveća priznanja u tom području, odnosno za brand rebuilding i redizajn te je jedini program nagrađivanja takve vrste. Nakon što je 2008. godine nagrađen Brandoctorov brand One2play, prošle godine Lantea, ove je godine to Osječko pivo.
Žiri ReBranda 100 mijenja se svake godine, a tvori ga skupina međunarodno priznatih industrijskih eksperata multidisciplinarnih profila. Među njima su do sad bili Fran Kelly, predsjednik i glavni izvršni direktor jedne od najpoznatijih američkih marketinških agencija Arnold Worldwide s klijentima poput McDonald’sa, P&G-a i Volvo Carsa, ite Barbara Hillier, direktorica RMJM Hilliera, jedne od najvećih svjetskih arhitektonskih tvrtki koja surađuje s Motorolom, AT&T-om i GlaxoSmithKlineom. Članovi žirija bili su i Burt Helm, urednik marketinškog odjela uglednog BusinessWeeka i Howard Belk, dopredsjednik i voditelj kreativnog odjela u agenciji Siegel + Gale, čiji su klijenti American Express, The American Stock Exchange i Motorola.
Važnost brandinga sve je veća, ne samo zbog zasićenosti tržišta, već i zbog globalne krize, jer samo snažni brandovi osvajaju srca potrošača i stvaraju lojalnost.
Brandoctoru treći put priznanje ReBrand 100 za rebranding
Rebranding koji je Brandoctor obavio za Osječko pivo dobio je priznanje, a to im je treće priznanje zaredom nakon nagrade za One2play i Lanteu.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.