U jedan od najposjećenijih zagrebačkih muzeja samo ovaj vikend stiže nova atrakcija koja će svim punoljetnim posjetiteljima omogućiti iskustvo teleportacije. Zvuči nemoguće?
U sklopu kampanje 'I u budućnosti – ostajemo di smo' ŽUJIN teleport na tri dana seli u Muzej iluzija. Svaki punoljetni posjetitelj od petka 31. siječnja do nedjelje 2. veljače 2020. godine, moći će dohvatiti pivo direktno s tvorničke trake i doživjeti iskustvo teleportacije, a sve to s barskog stolca u Muzeju iluzija.
Omiljeno hrvatsko pivo i ove godine nastavlja s kampanjom u kojoj se predstavlja svijet u budućnosti u kojem su tehnološki iskoraci omogućili teleportaciju. Ljudi iz raznih zemalja diljem svijeta novu fantastičnu mogućnost iskoristili bi za istraživanje svakog kutka planeta, pa i šire. Hrvati, predstavljeni kroz već tradicionalne Žujine protagoniste Gorana Navojca, Gorana Bogdana i Renea Bitorajca, s druge strane ne bi osjećali potrebu za istraživanjem svemira, već bi novu tehnologiju na kreativan način iskoristili kako bi tipičnu hrvatsku svakodnevicu učinili još lakšom.
„Odlučili smo u kampanji 'I u budućnosti - ostajemo di smo' obraditi vrlo važnu društvenu temu kroz specifičan i prepoznatljiv Žujin humor. Ožujsko pivo prošle je godine kampanjom 'Ostajemo - di smo' oduševio i struku i širu javnost. Kampanjama želimo podsjetiti na specifičnost našeg naroda, na to koliko smo domišljati, snalažljivi i humoristični, a pritom prvenstveno vjerni svome”, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.
Više informacija o ovogodišnjoj kampanji dostupno je na službenoj web stranici Ožujskog piva.