Plazma keksi već su desetljećima omiljeni doručak kako najmlađima tako i onim malo starijima, omiljena grickalica za predah i odmaranje i nezaobilazni sastojak u pripremi brojnih slastica. Tvrtka Bambi koja stoji iza ove popularne slastice ujedno je i kompanija koja mnogo drži do društveno odgovornog poslovanja. Kroz brojne projekte koje već godinama provode, tvrtka Bambi dobitnica je nekoliko priznanja za poseban doprinos u unaprjeđenju lokalne zajednice i pomoć najugroženijim kategorijama društva. U 2015. godini kompanija je nagrađena priznanjem za društveno odgovorno poslovanje za projekt „Bambi njeguje buduće šampione“, kojeg dodjeljuje Privredna komora Srbija. Dobitnici su i nagrade Virtus za svoj doprinos lokalnim zajednicama.
Članica je Foruma za odgovorno poslovanje u Srbiji, u okviru kojeg s drugim članicama rade na promicanju društveno odgovornog poslovanja. Kao članica Foruma, tvrtka Bambi je 2017. godine dobila nagradu u kategoriji najbolja volonterska akcija za „Bambi karavan“. Cilj projekta bio je podizanje svijesti o mališanima bez roditelja koja su smještena u domovima za nezbrinutu djecu te njihovo povezivanje kompanije i zaposlenih. Dodatni cilj bio je osvještavanje potrebe o nužnoj pomoći ovim ustanovama i poticanje drugih kompanija da se angažiraju i pomognu. Akcija se sastojala od dijeljenja proizvoda kompanije Bambi, obilazak ustanova i prihvatilišta, druženje s mališanima i razgovor i podrška odgojiteljima zaposlenim u tim ustanovama. Ciljna skupina bila su djeca bez roditelja, djeca s posebnim potrebama te djeca žrtve nasilja u obitelji. Tvrtka je već drugu godinu zaredom pod svojim glavnim bendom Plazma preuzela ulogu regionalnog pokrovitelja „Sportskih igara mladih“, sportsku manifestaciju koja povezuje tisuće i tisuće djece iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije.
U svojem društveno odgovornom poslovanju, tvrtka Bambi nije samo orijentirana na svoju dječju publiku. U listopadu ove godine pokrenuli su projekt „Važna si“ u okviru kojeg su organizirani besplatni mamografski pregledi za zainteresirane žene na teritoriju Grada Požarevca od 45 do 69 godina. Projekt je realiziran uz podršku Ministarstva zdravlja, grada Požarevca i Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr. Milan Jovanović Batut“. Tom prilikom kao cilj su istaknuli da se u listopadu kada se obilježava kao mjesec borbe protiv raka sve žene mogu besplatno obaviti mamografske preglede, informirati se o prevenciji i važnosti rane dijagnostike. I tu ne namjeravaju stati. Ostati primjer dobre poslovne prakse koja kroz različite projekte povezuje mlade, pomaže potrebitima i predstavlja svijetli primjer za druge kompanije ugrađen je u poslovnu strategiju kompanije i u vremenima koja dolaze.
Sadržaj je nastao u suradnji s tvrtkom Bambi