Zagrebački restorani McDonald's zabilježili su proteklog vikenda rekordnu prodaju svog najpoznatijeg sendviča – Big Maca – što je dovelo do iscrpljivanja lokalnih zaliha sirovina nužnih za pripremu najprodavanijeg McDonald'sova proizvoda.
Tvrtka je odmah reagirala, no čak ni uz izvanrednu dostavu, nije bilo moguće zadržati Big Mac u ponudi u svim restoranima.
Naime, McDonald's Hrvatska organizirao je vikend promotivnu akciju u kojoj je njihov svjetski slavan sendvič bio dostupan po samo 10 kuna
„Željeli smo podsjetiti naše goste zašto je Big Mac jedan od naših najprodavanijih sendviča i nagraditi ih na neki način za vjernost. S druge strane, htjeli smo svima koji ga nisu kušali dati tu priliku", objasnili su iz tvrtke.
Big Mac nastao je davne 1967. godine, a otad je svojevrsni simbol McDonald'sa te ga danas smatramo klasikom. Naša filozofija je jednostavna – Ili ga volite, ili ga još niste probali“, naglasio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald's za Hrvatsku.
Promotivna Big Mac vikend akcija održana je i na drugim europskim tržištima, no u Hrvatskoj je imala 30% bolji odaziv. U McDonald'sovim restoranima diljem Hrvatske u ova dva dana prodano je više od 120.000 Big Mac sendviča te je zabilježeno više od 140.000 gostiju.
Big Mac je veliki sendvič s dva kosana odreska u pecivu posutom sezamom, s topljenim sirom, kiselim krastavcima, sitno sjeckanim lukom i jedinstvenim Big Mac TM umakom.
Upravo je specijalni i zaštićeni Big Mac umak taj koji tom najslavnijem McDonald'sovom sendviču svih vremena daje poseban pečat, a iako su sastojci općepoznati, njegova formula strogo je čuvana tajna.
>>McDonald's otvorio vrata svojih tvornica. Pogledajte kako nastaju popularni hamburgeri!