vodič kroz sniženja

Osim sniženja, parfumerije kupcima dijele darove

'03.03.2010., Rijeka - Otvorenje prve trgovine L\'Occitane u centru grada.  Photo: Goran Kovacic/PIXSELL'
'Goran Kovacic/PIXSELL'
15.11.2012.
u 12:00

Sve popularnija je i kupnja kozmetike u internetskim web-shopovima, a privlačna je i zbog povoljnih cijena i zato što se za kupnju iznad određenog iznosa ne mora platiti poštarina

Kozmetika i parfemi nikada se nisu mogli kupiti povoljnije. Parfumerije i drogerije gotovo bez prestanka nude deset, dvadeset ili trideset posto povoljnije cijene kozmetičkih artikala, a najčešće se na sniženju mogu naći parfemi, i to poznatih brendova.

Nešto manje je na sniženju skupa preparativna i dekorativna kozmetika, ali zato se redovito organiziraju posebni događaji na kojima se može kupiti uglavnom 20 posto jeftinije, a ništa rjeđi nisu ni darovi koji dolaze uz kupnju poput ukrasnih višenamjenskih kutija, mini pakiranja proizvoda i slično.

Kozmetika na internetu

Sve popularnija je i kupnja kozmetike u internet web shopovima, a privlačna je i zbog povoljnih cijena i zato što se za kupnju iznad određenog iznosa ne mora platiti poštarina. Dostava je besplatna na strawberrynet.com, ne plaća se iznad 99 kuna na portalu daljepoti, 200 kuna u Irisu i 350 kuna u L'Occitaneu. Ipak, mana takve kupnje je što proizvod ne možete testirati ili pomirisati, a ne kupujete li proizvode koje inače koristite, teško je procijeniti pravu boju ruža ili pudera.

Znaju i trgovački centri da su žene izuzetno slabe na kvalitetnu kozmetiku, pa se često organiziraju besplatna šminkanja, savjetovanja ili prigodne akcije.

Primjerice, trenutno trgovački centar Garden Mall, Iris parfumerija i She.hr organiziraju natječaj u kojem traže deset djevojaka koje će imati priliku naučiti sve o profesionalnom šminkanju uz stručno vodstvo make-up artista Dražena Radovanovića. Kartice vjernosti su još jedan od načina na koji možete uštedjeti na kozmetici i parfemima. Odanošću jednoj trgovini i skupljanjem bodova ostvaruju se popusti, a većina drogerija i parfumerija ima svoju karticu vjernosti.

Tradicionalne akcije

Odlično prolaze i već pomalo tradicionalne akcije poput one drogerija Kozmo koje svake srijede nude 30 posto popusta na određenu skupinu proizvoda ili drogerije Bipa koje u Happy vikendu imaju određene akcije, a do ove nedjelje 25 posto su sniženi proizvodi za depilaciju i brijanje.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije