PROMO

Top secret recept: Ključan dio Submarine umaka je Zvijezda Delikates majoneza

Ključan dio Submarine umaka je Zvijezda Delikates majoneza
Foto: Promo
1/2
06.03.2020.
u 12:00

Jasna Pulić iz Zvijezde i Luka Jureško iz Submarinea o najavi dobrotvorne akcije za CRVENE NOSOVE i proširenju suradnje

Ako ste ljubitelj sočnih burgera od svježeg mesa lokalnih dobavljača, onda vam zasigurno nije promaknuo Submarine - omiljeni burger u gradu pripremljen od čistog junećeg mesa s hrvatskih farmi. 

- Submarine je izrastao iz potrebe da burger predstavimo na drugačiji način, koristeći lokalne i prirodne namirnice. Zato burgere pripremamo od 100 posto junećeg mesa bez začina i aditiva,  kojem bogatstvo okusa daju naši neodoljivi umaci, kaže nam to Luka Jureško, operativni direktor u Submarineu nakon objave na Facebooku kako je za fini kremasti okus umaka, koje poslužuju uz ličke krumpire i burgere, zaslužna i Zvijezda Delikates majoneza .

Zvijezda je, kaže Luka, od prvog dana ključan partner u pripremi umaka po kojima je Submarine nadaleko poznat,  nastavno na ideju da se cijela priča razvija na temelju promicanja hrvatske kvalitete.

- Zvijezda delikates majoneza lani je proslavila svojih prvih 60 godina tijekom kojih je izrasla u jedan od najdražih hrvatskih brendova jer povezuje sve okuse. Tradicionalna receptura  za generacije potrošača neizostavan je dodatak jelima, ali i baza za pripremu umaka u ugostiteljstvu, kao što je slučaj sa Submarineom, kaže Jasna Pulić, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi povodom najave proširenja suradnje ove dvije uspješne hrvatske priče.

Zvijezda i Submarine, naime, ove će godine partnerski podržati Crvene nosove donacijom i dobrotvornim projektom. Suradnja kreće s predstavljanjem proljetnog menija u Submarinu pri čemu će se dio novca od prodaje burgera odvajati za udrugu Crveni nosovi klaunovidoktori koja ostvaruje svoju misiju donošenja životne radosti ljudima koji su bolesni, nemoćni i pate, prvenstveno djeci na liječenju u bolnici.

Foto: Arena Hospitality Group

Proljetni meni moći ćete isprobati i u osmom Submarine restoranu koji se ovih dana otvara na zagrebačkoj Trešnjevci. Jedan od omiljenih izbora mnogima će zasigurno biti i fantastični krumpirići posuti tartufom i grana padana sirom u umaku kojem je baza Zvijezda delikates majoneza. 

- Kad smo krenuli s radom i smišljali recepte za umake, za nas je jedini izbor bila Zvijezda delikates majoneza, jer je bez konzervansa i aditiva, kao i ostale namirnice koje koristimo  i jer je kvalitetna, domaća i hrvatska, i što, kao kruna svega, dijeli isti dobrotvorni karakter kao i mi, kaže Luka.

Osim istih vrijednosti koje se tiču kvalitete i predvođenja trendova, Zvijezda i Submarine dijele i prijateljstvo s osobama sa sindromom Down.

-  S udrugama za sindrom Down u Zvijezdi surađujemo već petu godinu i kroz to smo  prijateljstvo mnogo naučili dok smo istovremeno imali priliku pomoći u senzibilizaciji i edukaciji javnosti o sindromu Down. Drago nam je da smo u Submarineu pronašli partnera s kojim možemo podijeliti i poslovne, ali i društveno-odgovorne ciljeve jer, kao i mi, prepoznaje koliko je  važno vraćati zajednici u kojoj djeluješ, zaključuje Jasna Pulić.

Uz suradnju na humanitarnim projektima, Zvijezda i Submarine tijekom godine surađivat će i kroz druge offline aktivnosti poput burger festivala i druge evente te kroz online aktivacije.

Početak proizvodnje majoneze 1959. godine jedan je od ključnih trenutaka u povijesti Zvijezde.  Dotad se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u “finoj” kuhinji. Priprema je dugo trajala, a i namirnice nisu bile svima dostupne.  Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna  gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i danas je prvi izbor kad je majoneza u pitanju.

Godišnje u prosjeku svaki stanovnik Hrvatske uživa u 1,26 kilograma majoneze i proizvede se oko 20.000.000 komada svih vrsta Zvijezda majoneze - u tubi, staklenci i u flakonu.

Submarine ove godine slavi 6. rođendan. Otkako je u lipnju 2014. godine u zagrebačkoj Frankopanskoj otvoren prvi Submarine, projekt je narastao na sedam restorana kojima se uskoro pridružuje novi na Trešnjevci.

Dosad su donirali  220 tisuća kuna, poslužili 2 milijuna pljeskavica i preko 450.000 krumpirića, surađuju s preko 10 OPG-ovaca te su jedini hrvatski brand na top listi 50 najboljih burgera svijeta, prema istraživanju britanskog portala Big7.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije