Sve su karte Vodičani stavili na svoje plaže: šljunčane, betonske i stjenovite, pa tako kilometrima. Usred borove šume smjestile su se i dvije najpoznatije, Plava plaža i Hangar.
Prva se okitila Plavom zastavom, koja svjedoči o čistom moru i uređenosti plaže, ova potonja gostima nudi svu silu zabave i čudesa: paragliding, tubice, banane, pedaline, rent-a-bike, odbojku na plaži, tobogane i trampolin, a provozati se mogu i u brodu sa staklenim dnom. Tu su i ronilački centri za istraživanje prirodnih ljepota jadranskog podmorja i obilazak olupina brodova koji nikad nisu stigli na svoje odredište.
Biciklističke staze
Vodice žele dobrodošlicu i strastvenim ribolovcima: na brodovima “Bakul” i “Loly” organiziran je Big Game Fishing, čija su meta tune, sabljarke, morski psi, gofovi. Ovdje postoje i kilometri biciklističkih staza, za rekreativce manje zahtjevne staze, za prave zaljubljenike teški usponi. Iako su u prošlosti većinom bili težaci, Vodičani su 70-ih spoznali zlatnu koku turizma pa se razmahali.
I u čemu je onda problem? Turist koji odluta u središte grada teško da će susresti ijedan prepoznatljiv simbol grada, Jadrana, Dalmacije... Nigdje ni natruhe tradicije, tek bezličnost utopljena u štandovima s tričarijama. Sa svih strana mirišu ćevapi, dopire škripa dotrajalog lunaparka i vizura hotela koji su dali svoje, ima i 20 godina. Iz barova u središtu grada i s plaža, u neposrednoj blizini hotela, usred dana dopire zvuk techna, glazba trešti dan i noć pa se obitelji s djecom žale hotelijerima na zaglušujuću buku. Teško je razaznati kojoj turističkoj populaciji se, uopće, obraća ovaj grad, onima željnim turbo zabave ili odmora u tišini? Partijanerima ili obiteljima? Prvi radije odlaze na Zrće, drugi uglavnom gunđaju.
Ušće podzemne rijeke
– Jedini je plan da plana nema, gradi i radi tko što stigne, gdje god stigne. Nijemci, Francuzi i Talijani, malo zahtjevniji gosti, više nam uopće ne dolaze – žali se vodički ugostitelj, apelirajući na gradske vlasti da Vodice trebaju nešto svoje, prepoznatljivo, pa nudi i prijedlog. Ispod grada nalazi se ušće podzemne rijeke. Pa nekoć su venecijanske galije dolazile ovamo po vodu, voda bi trebala prskati sa svih strana! Vodicama treba vizija, novo brendiranje, pod hitno...
>>Aduti su im fascinantna baština i srdačni ljudi
>>Kriket se na Visu igrao još 1809. godine
Novo brendiranje je potrebno cijelom hrvatskom turizmu, a moguće ga je provesti jedino temeljnim izmjenama u glavama ljudi koji se kunu u turizam. Sunce, čisto more i ribe na gradele su svršeno vrijeme. Turizam nije samo srpanj i kolovoz.