Skupocjenim dizajnerskim krpicama koje osvajaju na prvi pogled malo koja žena može odoljeti. Jedina prepreka između ženskog ormara i torbice s potpisom modne kuće Chloè jest – bezobrazno visoka cijena.
Gomilanje se može riješiti
Portal Ormar.hr odlučio je pomoći svima onima koji bez slavnih potpisa ne mogu živjeti te prodaju stvari koje su malo ili nimalo korištene po znatno pristupačnijim cijenama!
– Ima mnogo ljudi koji imaju zgodne stvari u ormaru, a ne nose ih. Svi kupimo nešto preveliko ili premalo, a ima onih koje bi te stvari razveselile. Kod nas se te stvari mogu i prodati – objašnjava 35-godišnja Katarina Meglić koja je s prijateljicom Jennifer iz Irske pokrenula kod nas originalan portal.
Ako odlučite prodati nešto što vam više ne treba, a u odličnu je stanju te je dizajnerske kvalitete, s portala Ormar.hr doći će k vama, dogovoriti cijenu i pokupiti stvari.
Najbolje idu torbe i nakit
– Kad se artikl proda, plaćamo 70% od ugovorene cijene. Moram priznati da smo se prvo bojali kako će sve ići, ali stalno nam se javljaju zainteresirani ljudi. Najbolje se prodaju torbe i nakit, a nešto manje obuća. Ne prodajemo iznošene i potrgane stvari, kupac mora biti zadovoljan predmetom koji kupuje – kaže Katarina koja uskoro planira pokrenuti suradnju i s domaćim dizajnerima.
Ovaj vam web-shop jamči privatnost, a svoje stvari u Ormaru.hr prodaju i neke slavne osobe. Najčešći su kupci mlade zaposlene žene, a i muškarci bi na portalu mogli uskoro naći svoje mjesto, jer, kako kaže Katarina, postoje upiti i za mušku robu. Portal s jeftinijom, a gotovo novom dizajnerskom robom među Hrvaticama postiže znatan uspjeh što samo potvrđuje njihovu veliku ljubav prema luksuznoj modi.
– Žene vole modu, vole o tome razgovarati i istinski uživaju u dizajnerskim stvarima kao što, primjerice, muškarci vole pecati – kaže Katarina.
Među najskupljim odjevnim predmetima koji su se odmah prodali bio je i klasični Burberryjev baloner za 2500 kuna te vjenčanica za 4000 kuna, što je znatno niže od originalne cijene.