VOZILI SMO NOVI POLO

Mali Golf tehnološki je prerastao klasu kojoj pripada

VW Polo
Foto: Volkswagen
1/6
30.04.2014.
u 09:00

Upravljač je nov, središnja konzola osvježena. Od Golfa je Polo preuzeo i modularni sustav za informiranje i zabavu s dodirnim ekranom

Volkswagen Polo odavno je izašao iz okvira klasičnog poimanja malog gradskog automobila, a najnovijim izmjenama još se više približio obiteljskom uzoru, Golfu, iz kojega je u svoj segment povukao mnoge elemente.

Dobro namješten ovjes

Izmjene na vanjskom izgledu kozmetičke su prirode. Izmijenjeni su odbojnici i prednja maska. Sada će se uz doplatu moći izabrati i svjetla u LED tehnologiji, što je premijera u ovoj klasi. Njemački čvrst ovjes savršeno je izbalansiran pa osim odlične upravljivosti i stabilnosti pruža i pravu mjeru udobnosti. Prostora u ergonomski organiziranom i prostranom interijeru ima dovoljno, na stražnjoj će klupi biti gužve tek ako uz dva putnika na dužoj ruti sjedne i treći. Kvalitetu materijala prati uzorna izrada.

Novi Polo serijski je bogatije opremljen. Primjerice, donosi sustav koji automatski zaustavlja vozilo nakon sudara kako bi se smanjila mogućnost drugog udara. Među novostima na popisu opreme - što serijske, što dodatne - nalazi se i na radaru temeljen tempomat koji vozaču pomaže u održavanju razmaka, automatsko kočenje kako bi se izbjegao nalet na vozilo ispred, ali i podešavanje komfora ovjesa u dvije pozicije.

Svi motori ispunjavaju Euro 6 standarde. U dizelsku gamu ulaze tri nova trocilindarska agregata. 1,4-litreni TDI nudit će se u tri inačice snage, sa 75, 90 odnosno 105 KS. Početni motor u ponudi je benzinski 1,0 MPI trocilindrični agregat, koji dolazi u dvije izvedbe snage - od 60 i 75 konja. Na izbor će biti i dva benzinska 1,2 TSI motora od 90 i 110 konjskih snaga. U modelu Polo BlueGT bit će dostupan 1,4 TSI agregat s deaktivacijom cilindara, sa 150 KS.

Najučinkovitiji motori

Tijekom jeseni očekuje se BlueMotion verzija u kojoj će jednolitreni 3-cilindarski turbobenzinac isporučivati 95 konja, a zauzvrat će tražiti samo 4,1 l/100 km. Time Polo TSI BlueMotion postaje najučinkovitiji benzinski peterosjed na svijetu, a istu titulu nosi i u dizelskoj TDI BlueMotion inačici sa 75 konja koja troši samo 3,1 l/100 km, nudeći doseg od čak 1400 km. Potkraj 2015. godine gami će se pridružiti i Polo GTI. Novi Polo u Hrvatsku stiže potkraj svibnja ili početkom lipnja, po cijeni od 85.357 kuna.

Foto: AlfaRomeo

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije