Francuzi su uložili puno novca, ambicija i očekivanja u filmsku eksploataciju svoje modne ikone i zahvaljujući “samo” toj činjenici film “Yves Saint Laurent” Jalila Lesperta duguje medijsku pompu s ovogodišnjeg festivala u Cannesu, odnosno jaku distribuciju u svijetu (u SAD-u je taj posao preuzeo The Weinstein Company) zahvaljujući kojoj se ovaj francuski film našao i u našim multipleksima. Gledajući manje iz biznisa, a više sa sadržajne strane, film je pucanj u prazno.
Priča o nadarenom mladiću koji postaje modni mag ispričana je uredno, ali bez strasti i jasnog fokusa: niti je to film o njegovu modnom djelu, o njegovu karakteru, a nije ni, na što se možda najviše ciljalo, o njegovu trajnom odnosu s ljubavnikom i poslovnim partnerom Pierreom Bergéom. Slike iz života previše su fragmentirane, a “europski” usporen ritam ne daje dojam nikakvog artizma nego razvučenosti i dosade.
Ocjena: 2,5/5