Francuski redatelj François Girard uspješno je transformirao operu u bezvremensku priču – napisao je kritičar Wall Street Journala o novoj inscenaciji Wagnerova Parsifala u newyorškom Metropolitanu. To u najmanju ruku znači da je dobro pročitao partituru s Wagnerovim tekstom i notama jer Parsifal je upravo tako i zamišljen: kao bezvremenska mistična priča i sinteza raznih mitologija i religija u čijem su središtu ipak kršćanski pojmovi muke i spasenja. Bezvremenska je u svakom slučaju glazba čija izvedba, s pauzama, traje gotovo šest sati.
Zato projekcija Parsifala iz Meta ove subote počinje već u 18 sati. U kvalitetu glazbene izvedbe već prošle subote mogli su se uvjeriti slušatelji Trećeg programa Hrvatskog radija, a na velikom platnu Lisinskog ove ćemo subote vidjeti kako izgleda produkcija koja je za Metropolitan i New York u svakom slučaju jedan od glavnih događaja sezone.
Na sceni koju je kreirao Michael Levine u naslovnoj ulozi nastupa glasoviti njemački tenor Jonas Kaufmann. Na pozornici na kojoj je prva Kundry bila Milka Trnina, u toj ulozi nastupa Katarina Dalayman. Peter Mattei pjeva ulogu Amfortasa, Jevgenij Nikitin je zli čarobnjak Klingsor, a René Pape je kralj Gurnemanz. Dirigira maestro Daniele Gatti.