Za razliku od nekih drugih opernih diva, Barbara Frittoli pošteno i u najkraćem mogućem roku vraća ono što je ostala dužna zagrebačkoj publici. Podsjetimo, njezin koncert u ciklusu Lisinski subotom koji je bio zakazan za 17. ožujka bio je u posljednji trenutak otkazan zbog bolesti umjetnice koja zato već danas, dakle u istoj sezoni, nastupa u Zagrebu. Stoga, osim pretplatničkih iskaznica ciklusa Lisinski subotom, za večerašnji koncert vrijede i ulaznice kupljene za koncert 17. ožujka. A za odlazak u Lisinski mnogo je dobrih razloga.
Barbara Frittoli bez svake je sumnje trenutačno najveća i najtraženija talijanska sopranistica. Uoči njena debija u newyorškom Metropolitanu tamošnja se kritika bila zapitala je li to dugo očekivana nova talijanska operna diva? Usporedbe s velikim talijanskim pjevačicama iz prošlosti na stranu, Barbara Frittoli već je godinama među sopranisticama iz domovine opere bez konkurencije na velikim svjetskim pozornicama.
Rođena je, odrasla je i školovala se u najvećem i najvažnijem talijanskom opernom središtu, u Milanu, odakle je krenula u uspješan pohod na sve ostale svjetske pozornice koje se po značaju mogu mjeriti s milanskom Scalom. Otpjevala je gotovo sve najveće sopranske uloge u najprestižnijim opernim kućama poput newyorškog Metropolitana, londonskog Covent Gardena, Bečke državne opere i drugih, a surađivala je s nizom glasovitih dirigenata kao što su Riccardo Muti, Valerij Gergijev, James Levine, Bernard Haitink, Riccardo Chailly, Zubin Mehta, Claudio Abbado, Lorin Maazel...
Zagrebački bi koncert trebao biti poseban i zbog pratnje smanjenog, komornog ansambla koji čine glazbenici još jednog glasovitog talijanskog opernog kazališta Teatro Regio di Parma. Uz komorni orkestar kojim ravna Sergio Pellegrini nadamo se još većoj izražajnosti i profinjenosti velike pjevačice u arijama Bizeta, Verdija, Masseneta, Gounoda te čitavom završnom bloku četiri arije iz čak tri Puccinijeve opere: Tosce, Manon Lescaut i Madame Butterfly.