GOSTOVANJE

Talijanka sopranistica bez konkurencije u domovini opere

frittoli02_nnn_kul_080612
arhiva
08.06.2012.
u 15:16

Barbara Frittoli bez svake je sumnje trenutačno najveća i najtraženija talijanska sopranistica. Uoči njena debija u newyorškom Metropolitanu tamošnja se kritika bila zapitala je li to dugo očekivana nova talijanska operna diva?

Za razliku od nekih drugih opernih diva, Barbara Frittoli pošteno i u najkraćem mogućem roku vraća ono što je ostala dužna zagrebačkoj publici. Podsjetimo, njezin koncert u ciklusu Lisinski subotom koji je bio zakazan za 17. ožujka bio je u posljednji trenutak otkazan zbog bolesti umjetnice koja zato već danas, dakle u istoj sezoni, nastupa u Zagrebu. Stoga, osim pretplatničkih iskaznica ciklusa Lisinski subotom, za večerašnji koncert vrijede i ulaznice kupljene za koncert 17. ožujka. A za odlazak u Lisinski mnogo je dobrih razloga.

Barbara Frittoli bez svake je sumnje trenutačno najveća i najtraženija talijanska sopranistica. Uoči njena debija u newyorškom Metropolitanu tamošnja se kritika bila zapitala je li to dugo očekivana nova talijanska operna diva? Usporedbe s velikim talijanskim pjevačicama iz prošlosti na stranu, Barbara Frittoli već je godinama među sopranisticama iz domovine opere bez konkurencije na velikim svjetskim pozornicama.

Rođena je, odrasla je i školovala se u najvećem i najvažnijem talijanskom opernom središtu, u Milanu, odakle je krenula u uspješan pohod na sve ostale svjetske pozornice koje se po značaju mogu mjeriti s milanskom Scalom. Otpjevala je gotovo sve najveće sopranske uloge u najprestižnijim opernim kućama poput newyorškog  Metropolitana, londonskog Covent Gardena, Bečke državne opere i drugih, a surađivala je s nizom glasovitih dirigenata kao što su Riccardo Muti, Valerij Gergijev, James Levine, Bernard Haitink, Riccardo Chailly, Zubin Mehta, Claudio Abbado, Lorin Maazel...

Zagrebački bi koncert trebao biti poseban i zbog pratnje smanjenog, komornog ansambla koji čine glazbenici još jednog glasovitog talijanskog opernog kazališta Teatro Regio di Parma. Uz komorni orkestar kojim ravna Sergio Pellegrini nadamo se još većoj izražajnosti i profinjenosti velike pjevačice u arijama Bizeta, Verdija, Masseneta, Gounoda te čitavom završnom bloku četiri arije iz čak tri Puccinijeve opere: Tosce, Manon Lescaut i Madame Butterfly.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije