Imate li gladne oči? Većina ljudi ima...
Pokazalo se to i istraživanjem provedenim na Sveučilištu Ohio u kojem je sudjelovalo 185 sudionika u dobi od 20 do 84 godine.
Sudionici su zamoljeni da se zamisle u fiktivnom restoranu nazvanom Rilo’s Kitchen, u kojem je na jelovniku hrana iz lokalnog uzgoja i bez dodanih antibiotika i pesticida. Sudionici su podjeljeni u dvije skupine, jedna je dobila jelovnik s fontom slova kao da ispisan rukom, a druga skupina je dobila jelovnik tiskan s Helvetica fontom.
Sudionici su odgovarali na niz pitanja kako zamišljaju restoran samo prema jelovnicima koje su dobili i bi li objavili nešto o tom restoranu na društvenim mrežama.
Oni koji su dobili jelovnike pisane rukom, negativnije su reagirali od druge skupine sudionika i imali sumnje želje objaviti nešto vezano za restoran na društvenim mrežama.
"Rukom pisani jelovnik imao je prednost samo ako je riječ o restoranu sa zdravim namirnicama, rekla je Stephanie Liu, voditeljica istraživanja za MarketWatch.
Pokazalo se i kako kupci vjeruju da se radi o zdravijim namirnicama. čak i kada je riječ o hamburgeru ili prženim krumpirićima, ako u jelovniku ugledaju fotografiju salate i bocu vode. Mnogi vlasnici restorana posvećuju veliku pažnju dizajnu jelovnika, gotovo kao i samoj pripremi jela.
"Čisti dizajn jelovnika ljudima daje osjećaj da su i namirnice čiste", smatra chef Seadon Shouse.
Pogledajte i video Savjeti za jednostavnije čišćenje
Žaka to ne opterećuje, kakav god mu daju jelovnik, on kaže: Može!