Gladne oči

Font kojim je napisan jelovnik u restoranu natjerat će vas da mislite kako je hrana - zdravija

Getty Images
01.03.2019.
u 12:08

Pokazalo se i kako kupci vjeruju da se radi o zdravijim namirnicama. čak i kada je riječ o hamburgeru ili prženim krumpirićima, ako u jelovniku ugledaju fotografiju salate i bocu vode.

Imate li gladne oči? Većina ljudi ima...

Pokazalo se to i istraživanjem provedenim na Sveučilištu Ohio u kojem je sudjelovalo 185 sudionika u dobi od 20 do 84 godine.

Sudionici su zamoljeni da se zamisle u fiktivnom restoranu nazvanom Rilo’s Kitchen, u kojem je na jelovniku hrana iz lokalnog uzgoja i bez dodanih antibiotika i pesticida. Sudionici su podjeljeni u dvije skupine, jedna je dobila jelovnik s fontom slova kao da ispisan rukom, a druga skupina je dobila jelovnik tiskan s Helvetica fontom. 

Sudionici su odgovarali na niz pitanja kako zamišljaju restoran samo prema jelovnicima koje su dobili i bi li objavili nešto o tom restoranu na društvenim mrežama.

Oni koji su dobili jelovnike pisane rukom, negativnije su reagirali od druge skupine sudionika i imali sumnje želje objaviti nešto vezano za restoran na društvenim mrežama.

"Rukom pisani jelovnik imao je prednost samo ako je riječ o restoranu sa zdravim namirnicama, rekla je Stephanie Liu, voditeljica istraživanja za MarketWatch.

Pokazalo se i kako kupci vjeruju da se radi o zdravijim namirnicama. čak i kada je riječ o hamburgeru ili prženim krumpirićima, ako u jelovniku ugledaju fotografiju salate i bocu vode. Mnogi vlasnici restorana posvećuju veliku pažnju dizajnu jelovnika, gotovo kao i samoj pripremi jela. 

"Čisti dizajn jelovnika ljudima daje osjećaj da su i namirnice čiste", smatra chef Seadon Shouse. 

Pogledajte i video Savjeti za jednostavnije čišćenje

Ključne riječi

Komentara 1

GI
Gips
18:10 01.03.2019.

Žaka to ne opterećuje, kakav god mu daju jelovnik, on kaže: Može!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije