Širi Hajduk paletu proizvoda, ovaj put šef marketinga Aljoša Bašić predstavio je "japanke" sa znakovljima Hajduka.
Proizvodi ih brazilska tvrtka Amazonas, a Hajduk je sklopio ugovor s domaćim distributerima iz tvrtke Materia Prima. Uglavnom, "japanke", pravi ljetni proizvod izgledaju odlično, kod Hajdukovih navijača bit će tražen proizvod.
- Hajduk je nešto poput Flamenca ima vruće srce. Vidjela sam to i kod Igora Tudora koji je zaplakao kad je potpisivao novi ugovor, to se rijetko doživljava. Zato smo sigurni da smo pronašli pravog partnera - kazala je Andera de Moura iz Materije Prima, inače rođena Brazilka, koja već dugo vremena živi u Hrvatskoj.
U Hajduku od prodaje "japanki" očekuju prihod između 1,5 do 2 milijuna kuna.
>> Širi se paleta proizvoda s Hajdukovim brandom: Predstavljen Pipi Hajduk
Hajduk je tipična hrvatska firma koja se bavi uvozom, uništava hrvatsku proizvodnju, ne isplaćuje plaće radnicima, a kad isplati to je neki minimalac i oni su po kriterijima medija uzor od kluba, bljak!