"MUKA PO TELEFONU"

Križni put telefonskih dvojnika

03.11.2001.
u 00:00

* Iako nije predviđeno da pravna osoba dobije dvojnika, Barbara Kovač iz Dubrave ga je dobila. Ono što je moguće - zamjena broja na telefonskim informacijama - pokazalo se nemogućim

Unatoč brojnim reklamama kako je Hrvatski telekom tvrtka koja se sve više okreće svojim korisnicima - primjeri u praksi dokazuju kako ti korisnici dobivaju i slom živaca dok dočekaju uslugu koju plaćaju. Što pritom sve moraju proći, najbolje svjedoči primjer Barbare Kovač iz Dubrave koja već mjesecima vodi borbu s HT-om da se riješi dvojničkog priključka i dobije samostalnu telefonsku liniju. Problem B. Kovač razvukao se mjesecima, podnijela je hrpu zahtjeva HT-u, promijenila i više telefonskih brojeva i izgubila poslova, a nakon svega - njezini klijenti ne znaju na kojem telefonu mogu dobiti servis.

- Imala sam dvojnički telefon koji je glasio na mene, kao fizičku osobu. S obzirom na to da je satima linija bila "mrtva", tražila sam od HT-a još u ožujku da me konačno razriješi dvojničke linije i uvede kao pravnu osobu s posebnim priključkom - priča Barbara, koja je i direktorica servisa za plinske instalacije. Na to su joj u HT-u odgovorili kako nema slobodnih linija, ali da se strpi jer se upravo otvara nova centrala u Dubravi pa će dobiti i novi telefonski broj.

Novi broj i nevolje

I doista, stigla nova centrala, Barbara je dobila novi broj i nije odmah ni primijetila da da novom broju opet ima - "sustanara"?!

- Ostala sam paf kada sam ponovno otkrila dvojnika, i to tek u kolovozu. Nisam ni pomislila da mi s novim brojem neće dati posebnu liniju, pogotovo jer sam s novim brojem dobivala i veću pretplatu koju plaćaju pravne osobe! Dvojnicima je pretplata bila niža - čudi se B. Kovač, koja je od hateovaca doznala samo da je nemoguće da pravne osobe budu dvojnici?! No, ni to nije sve.

- Rekli su mi: nema problema, u tijeku je akcija isključivanja dvojnika, podnesite zahtjev. Podnijela sam opet zahtjev 10. rujna. Rekoše mi kako će najnoviji broj ukopčati krajem rujna. No, 11. rujna mi telefon od polovice dana uopće nije zvonio. Nisam odmah primijetila, pa sam nazvala u petak ujutro službu za kvarove. Cijeli sam dan pokušavala otkriti što mi je s telefonom jer meni nije zvonio, a ljudima je zvonio kao da nema nikoga u servisu. Tek negdje pred kraj dana sam od HT-ova servisera doznala da sam upravo dobila - novi broj! - objašnjava Barbara, i dodaje kako se odmah raspitala za mogućnost obavijesti svojih klijenata o promjeni broja.

Telefon šutio

No, dobila je objašnjenje da je to nemoguće izvesti na staroj centrali i na dvojničkom priključku?! Također, za ažuriranje novog broja na informacijama 988 potrebno je pet do 10 dana, objasnili joj u različitim službama HT-a koje je nazivala puna tri dana dok je telefon "šutio" i posao propadao. Jedino što su hateovci mogli učiniti je da javljaju kako je broj njenog servisa - iskopčan! Dobra reklama za korisnike servisa koji mogu zaključiti kako vlasnica ne plaća redovito telefonske račune.

- Možete zamisliti kako mi je, počinje sezona grijanja, tada nam telefon zvoni kao lud, a sada - tišina u servisu. Ovisim o telefonu, ali to HT-u nemrete objasnit - jadala se Barbara novinarima, potaknuta Večernjakovom temom o dvojničkim priključcima u Zagrebu. Zahvaljujući susretljivosti nekog šefa u jednoj od služba, informacija o novom broju je, ipak, ažurirana na informacijama. No, broj koji je Barbara Kovač dobila imao je poštanski ured pa sada uglavnom zovu korisnici Pošte.

Upitavši za objašnjenje niza propusta i administrativnih zavrzlama odgovorne u HT-u, dobili smo samo kronologiju zahtjeva njihove korisnice koju smo im i sami poslali. Bez objašnjenja i isprike.

D. Lejo

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije