Paco de Lucia: A Journey film je koji je definitivno privukao najveću pozornost petog, pretposljednjeg dana 6. Solo Positivo Film Festivala. Taj je španjolski film redatelja Francisca Shanceza Varele popunio gledalište na velikoj Ljetnoj pozornici. Riječ je o kronici karijere briljantnog andaluzijskog gitarista koji je iznenada preminuo u veljači prošle godine u svojoj 66. godini. Osvojio je svijet pomičući granice tradicionalnoga flamenca a u filmu pratimo njegov život od trenutka kada je kao dječak prvi put uzeo gitaru u ruke. Paco de Lucia ostavio je svoj trag na svjetskoj glazbenoj sceni a ovdje ga upoznajemo kroz niz intervjua koje je dao od 2010. do 2014., kroz stare fotografije, ulične i arhivske snimke...
Prije flamenca na velikoj Ljetnoj pozornici, gledatelji su mogli uživati u kratkom hrvatskom filmu 2cellos, snimljenom uoči njihovog nastupa u pulskoj Areni. Film potpisuju Smerdel i Čolaković.
Kratki hrvatski glazbeni dokumentarac prikazan je i u kinu Royal. Riječ je o premijeri filma redateljice Sandre Polić Živković. Rock filharmonija koji govori o riječkom koncertu iz 2013. godine koji su riječki rockeri održali zajedno s filharmonijom te se tako približili svjetskim tredovima približavanja rock i klasične glazbe. Na istom tom platnu, publika je vidjela i film Austin to Boston, Amerikanca Marcusa Haneya.
U kinu Šporer vidjeli smo kratki srpski film izvan konkurencije The Rubber Soul Project o bendu koji je snimio pravi beatlesovski album samo na osnovi naziva pjesama. Kao uvertira filmu poslužio je podnevni nastup vođe sastava Rastka Ćirića u sklopu glazbenog dijela Festivala, na maloj Ljetnoj pozornici. U Šporeru je prikazan i film Nuno, kao dio programa zemlje partera BiH. Film redatelja Nedžada Begodića priča je o jednom gradu i nekim prošlim vremenimja ispričana kroz crtice iz života Ismeta Arnautalića, člana jednog od najvećih bendova bivše države, Indexa.
Bio je to doista zanimljiv dan pun bogatih glazbenih priča na 6. SPFF-u, a publika je svojim velikim odazivom to samo potvrdila.
>> Filmovi na tri opatijske pozornice
Stvarno, mišljenja sam da je bio možda u svom vremenu, najbolji gitarista Svijeta! Njegova Almoraima, pa Flamenca svih vrsta, iziskuju stvarno veliku tehniku izvedbe i čistoću i tvrdoću njegovog zvuka! Briljantna eksplozivnost, sviranje! Kao da sviraju tri gitare istovremeno, svrstalaa ga je u legende najboljih gitarista svih vremena! Mislim da je bio kao Paganini u svoje vrijeme sviranjem na violini!