Redatelj dokumentarca je Ivan Crnjak, scenarist je Borna Puškarić, a snimatelj Josip Ninković.
Potres koji je pogodio Zagreb 22. ožujka 2020. teško je oštetio mnoge obiteljske domove, crkve i druge građevine u Zagrebu i okolici, a Zagrebačka katedrala pretrpjela je velika oštećenja te su upravo njezini zvonici postali simbolom ranjenog Grada i međusobne solidarnosti Zagrepčana, priopćio je u srijedu Tiskovni ured zagrebačke nadbiskupije.
"Shvaćajući da je uklanjanje vrha sjevernoga zvonika zagrebačke katedrale povijesni događaj kakav još nije viđen, Tiskovni ured Zagrebačke nadbiskupije je, u suradnji s Odborom za obnovu katedrale, angažirao snimateljsku ekipu da prati projekt, od pripreme do postavljanja privremenih križeva. Rezultat je '6:24', kratkometražni dokumentarni film koji će se u petak 19. lipnja u 20.05 sati prikazati na Prvom programu Hrvatske radiotelevizije", navodi se u priopćenju.
Autorski tim u sastavu Ivan Crnjak i Josip Ninković bili su jedini kojima je bio dopušten pristup gradilištu, katedrali, dvorani za sastanke, zvoniku katedrale i sl.
Film donosi razgovore sa svim akterima koji su sudjelovali u projektu uklanjanja vrha sjevernoga zvonika.
Na dan skidanja vrha sjevernog zvonika 17. travnja događaj je popraćen sa sedam kamera i dronom, raspoređenih na Kaptolu i još dvije lokacije po gradu. Stalna podrhtavanja tla, medijski interes, ali i pandemija koronavirusa bili su dodatan pritisak za autore koji su morali pratiti sve što se događa, a pritom držati mjere razmaka, biti maksimalno diskretni i nenametljivi kako ne bi predstavljali smetnju, ističu iz Zagrebačke nadbiskupije.
"Iako imam iskustva u snimanju gradnje i renoviranja raznih objekata, ovaj projekt je ipak poseban jer je zagrebačka katedrala jedan od simbola moje vjere, grada i domovine. Drago mi je što sam bio dio ovog povijesnog događaja", rekao je redatelj Ivan Crnjak.
Snimatelj Josip Ninković također je sažeo svoje iskustvo sudjelovanja u projektu: "Sudjelovanje u izradi ovog dokumentarnog filma shvaćao sam kao svoju dužnost. Taj je osjećaj prvenstveno bio prisutan u početku, tijekom pomoći izvođačima radova pri obnovi katedrale kako bi brzo otkrili sva oštećenja na katedrali, ali i kasnije tijekom snimanja kada smo shvatili koliko je ovo iznimno značajan trenutak koji se mora vizualno dokumentirati", rekao je Ninković.