Samoborska jesen

Lana Kos još jednom potvrdila da je stvorena za svjetske pozornice

'          lana kos                     '
bp/VLM
30.09.2012.
u 17:24

Moćnim interpretacijama i glasom pjevačice bio je ponesen i Simfonijski orkestar HRT-a

Uvijek je lijepo čuti kad pjevači iz raznih europskih zemalja u pauzama prijenosa iz Metropolitana na svojim materinjim jezicima pozdravljaju zemljake koji ih u domovini gledaju u kinima. Nisam sigurno jedini koji je gledajući prijenose iz New Yorka u Lisinskom maštao kako bi bilo da se na slavnoj pozornici, kojom su nekad davno vladale Trnina i Zinka Kunc, opet pojavi veliki glas koji bi nas pozdravio na hrvatskom.

Preksinoć u franjevačkoj crkvi u Samoboru, na koncertu kojim je otvorena Samoborska glazbena jesen, prvi sam put s velikom sigurnošću pomislio kako nećemo još dugo čekati taj dan. Zvijezda tog koncerta bila je mlada, ali iskustvom i od mnogih starijih kolegica već bogatija sopranistica Lana Kos. Čovjeku uopće ne treba mašta da bi tu rasnu pjevačicu i umjetnicu zamislio na bilo kojoj velikoj opernoj pozornici. Uostalom, već sam je gledao kako kao Violetta Valéry osvaja veronsku Arenu gdje su je za sljedeće ljeto, u Verdijevoj godini, angažirali za tri izvedbe Traviate. Čudi me jedino što su dosad čekali.

Lana Kos u Samobor je "skoknula" na vikend iz Atene. Tamo se, u teatru iz kojeg je u svijet svojedobno krenula Maria Callas, priprema za premijeru Puccinijeve "Manon Lescaut".

Puccinija je u Samoboru Lana Kos pjevala tek u dva predivna dodatka (iz opera "Gianni Schicchi" i "La bohème") kojima je zahvalila na ovacijama. Za prvi je dio odabrala arije Mozartovih dama Barunice i Donne Anne i Bizetove Micaële koju je ljetos tumačila u spektakularnoj produkciji Bizetove "Carmen" na Masadi u Izraelu.

Ali, apsolutni vrhunac svojih silnih pjevačkih i umjetničkih mogućnosti, koje se još razvijaju, Lana Kos je ostavila za kraj programa, kako to i rade sve primadone. Najprije nas je raznježila zanosnom Desdemoninom "Ave Marijom" iz Otella, a potom raspametila briljantnim prizorom Elvire iz rjeđe izvođene Verdijeve opere "Ernani". Takav nastup i glas, koji je napokon probudio i na svojim krilima uvis ponio i čitav Simfonijski orkestar HRT-a pod ravnanjem Aluna Francisa, doista nije teško zamisliti u Metu i drugim kućama koje zbog takvih glasova i postoje. A osobito se radujem što će već otrcane usporedbe pjevačica sa slavujima izaći iz mode nakon što čitav svijet otkrije kako pjeva Kos.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije