UREDSKI PRIBOR PROIZVODE VEĆ DVA DESETLJEĆA

Nova serija rokovnika “Keyboards” zagrebačke tvrtke Mediaform tražena 
i u inozemstvu

Hrvatska bilježnica
Foto: Borna Filić/PIXSELL
28.03.2019.
u 11:30

Svoje proizvode već godinama prodaju u maloprodajnom lancu trgovina poput Narodnih novina, Školske knjige, Prosvjete ...

Zahvaljujući dugogodišnjoj tradiciji, identitetu, kvaliteti, dopadljivom dizajnu i praktičnim dodacima, zagrebačka tvrtka Mediaform još se prije 20 godina pozicionirala u Hrvatskoj kao tržišni lider na području proizvodnje prestižnih rokovničkih artikala od najkvalitetnijih materijala.

Tvrtku je 1997. godine osnovao Nedeljko Šukurma koji danas surađuje s brojnim tvrtkama i dizajnerima. Proizvode svoje tvrtke već godinama prodaje u maloprodajnom lancu trgovina poput Narodnih novina, Školske knjige, Prosvjete i ostalih. Međutim, Šukurma nije želio stati samo na hrvatskom tržištu već je, potaknut uspjehom i odličnom idejom, odlučio zakoračiti i na strano.

‘Moramo se istaknuti’

– U posljednjih nekoliko godina nastojimo se probiti na europsko tržište u segmentu uredskog i školskog materijala bilježnicama pod nazivom Keyboard u dvije grupe. Prva grupa su premium bilježnice - poput onih brendova Moleskine, Lanybook i sličnih, dok su druga grupa školske bilježnice – objašnjava nam Šukurma.

Bilježnice Keyboard uspješno su prije toga prodavali u knjižarama bivšeg Algoritma, no čak i nakon njegova zatvaranja kupci su se i dalje raspitivali o Mediaformovim bilježnicama. Upravo je to bio poticaj našem sugovorniku da se okuša i u inozemstvu gdje je njegova tvrtka naišla na izrazito pozitivne reakcije i brojne pohvale.

– Da biste se uspjeli pozicionirati na svjetskom tržištu u segmentu koji odavno pokrivaju poznati svjetski brendovi, morate napraviti nešto inovativno, zanimljivo i specifično da biste došli do izražaja. Upravo smo našom novom kolekcijom bilježnica Keyboard uspjeli pobuditi veliko zanimanje stranih distributera i knjižara. Posjetitelji hvale naše bilježnice i ideju koncipiranu na koricama – navodi direktor tvrtke.

Bilježnica Keyboard prenosi principijelnu poruku na prednjoj stranici jednostavnim i minimalističkim, ali dizajnerski upečatljivim načinom. Slova na reljefno otisnutoj stiliziranoj tipkovnici na koricama bilježnice formiraju inspirativnu poruku - ‘Handwriting beats keyboard’, u prijevodu “pisanje rukom pobjeđuje tipkovnicu”, čime se promiče umjetnost pisanja rukom kao bezvremenski način kojim ljudi mogu izraziti svoju osobnost.

Stoga se, osim poslovnom, izdvaja i estetskom funkcijom koja će privući sve koji koriste prijenosna računala i rokovnike. Tvrtka Mediaform već dvije godine zaredom izlaže svoju grupu proizvoda na specijaliziranom svjetskom sajmu uredske i školske opreme Paperworld u Frankfurtu. Krajem prošle godine prvi put su izlagali na sajmu Insights-X u Nürnbergu za njemačko tržište i na sajmu Big Buyer u Bologni za talijansko tržište.

– Na zadnjem sajmu Paperworld u Frankfurtu organizatori su službeno istaknuli naše Keyboard bilježnice.

Na tom sajmu također postoji odvojeni prostor koji djeluje kao izložbena galerija pod nazivom Trends. Za nju organizator prema sajamskim temama odabire najinovativnije i najkreativnije artikle koji će biti posebno izloženi, s naglaskom na izvrsnost. U toj grupi vrhunskih svjetskih proizvođača bila je izložena i naša bilježnica Keyboard s brojem hale, štanda i imenom naše tvrtke – objašnjava nam vlasnik tvrtke.

Bespovratni novac iz EU

Za nastup na stranim sajmovima aplicirali su na natječaj Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća, na kojem su dobili bespovratnih 170.000 kuna iz fondova EU. Riječ je o projektu MET – Mediaform na EU tržištima, u sklopu kojeg su predstavili kolekciju premium poslovnih bilježnica međunarodnoj poslovnoj zajednici, a cilj im je povećanje mogućnosti ostvarivanja suradnje s inozemnim partnerima.

– Cilj naše tvrtke je svake godine na sajmu širiti ponudu za potencijalne distributere u inozemstvu – zaključuje direktor Mediaforma Nedeljko Šukurma.

Proizvodnja čvaraka

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije