Dubrovački autor Ivo Fraska objavio je nastavak političkog trilera "Pet dana u Londonu", čiji je glavni junak bio Dubrovčanin Robert Moretti. Roman "Ljubav, prevare i laži" objavila je Slagalica, a uredili su ga Marija Đanović, Ana-Marija Malbašić i Zlatko Tomić. I dok se u "Pet dana u Londonu" bavio međunarodnim špijunima i vrhom britanske politike, novi roman ima snažan lokalni štih i dominantnu erotsku notu, pa ga možemo nazvati i erotskim trilerom. Triler se ovog puta događa u turističkom biseru Dubrovniku u kojemu naš junak Robert Moretti mora paziti na prelijepu i zrelu Dubrovkinju Enu, čiji je muž, poznati dubrovački chef Mario Korda, navodno nestao u olujnom lokrumskom moru, a ona je postala moguća meta višestrukog ubojice. Sudbina je htjela da iste noći kad je na plaži kod sv. Jakova nestao omiljeni i dobroćudni kuhar, u požaru svoje vile strada i njegov poslodavac, vlasnik najboljeg dubrovačkog restorana, prebogati i beskrupulozni Jakov Matana, čovjek s odličnim vezama u dubrovačkoj policiji.
Strastveni bračni preljubi, šverc droge na unosnoj balkanskoj ruti, nepopravljivo korumpirani policajci, opasni i na sve spremni branitelji, svinganje i dubrovačka ugostiteljska "elita" koja se obogatila preko noći tek su neke od tema tog doista napetog romana koji u hrvatsku žanrovsku literaturu unosi puno svježine i zastrašujuće likove. Likove na koje autor, uostalom, nije stavio točku, pa je moguće da se ponovno ukažu u nekoj novoj knjizi. A da bi priča dobila na dodatnoj težini, u seksualno rivalstvo dva poslovna partnera i mužjaka koji su karakterno jako različiti, Fraska je uveo i lik Svena Buluma, nesretnog hrvatskog branitelja koji je u dubrovačkom brutalnom ratu ostao bez brata, pa je onda prošao brojna ratišta u svojevrsnom osvetničkom pohodu koji nije mogao zaustaviti niti kontrolirati ni nakon što je rat odavno završio, postajući noćna mora za obične građane, ali i idealni objekt za politička i kriminalna iživljavanja.
Opisujući Buluma i njegove policijske beskrupulozne gazde, Fraska ulazi u prostor politički angažirane literature, koja se bavi dubrovačkom, ali i hrvatskom postratnom stvarnosti u kojoj ima previše registriranog, a još više neregistriranog oružja, uzavrelih emocija i pregršt neizliječenih i neizlječivih rana. Literatura je to koja se u slučaju ovog neumoljivog krimića bavi vijetnamskim sindromom, ali na hrvatski način. Sindromom na koji mnogi nadležni reagiraju sliježući ramenima, pokušavajući ga minorizirati, što je potpuno krivi put u zemlji koja želi biti europski uređena i turistički krajnje otvorena, dakle sigurna. Pod posebnim je povećalom u tom hrabrom romanu rad hrvatske policije, opisan krajnje kritički, a mnogi će reći i prilično realno. Ipak, najveća novina i atrakcija te Fraskine knjige jest nesputana erotična dimenzija, koju veliki broj suvremenih hrvatskih pisaca prilično zanemaruje ili zaobilazi. No autor se ovaj put nije odlučio na tipične, klišejizirane ljubavne trokute u kojima dobro potkoženi supruzi s viškom muških hormona i bahatosti u duhu sveprisutne mačističke kulture neumorno varaju svoje raskošno održavane supruge gdje god stignu. Ni blizu.
Ovaj je put u svoju fabulu uvrstio u početku dobrovoljne, gotovo spontane ljubavne odnose između dva fizički prilično atraktivna i napeta mlađa para koji završavaju na najgori mogući način, jer su probudili najdublje želje i strasti iz ljudske podsvijesti s kojima je jako teško izaći na kraj. I nema tu neke velike mediteranski obojene melodrame, koliko god je neki konzervativniji ili romantičniji čitatelji žarko priželjkivali. Prije je riječ o proskribiranim sirovim strastima koje znaju nadjačati i načeti i najveću monogamnu ljubav i strogo kontroliranu obiteljsku zajednicu. Odnos između Ene i suprugova poslodavca Jakova prilično je netipičan i izdvaja se iz te dobro vođene priče iz suvremenog kriminalističkog miljea, postajući roman u romanu i matrica koja nam ubuduće može podariti nove literarne uratke drukčijih žanrovskih predznaka. A u taj se sentimentalno-seksualni trend dobro uklapa i Robert Moretti, jer čim je izgubio partnericu, munjevitom brzinom pronalazi novu. Baš kao na filmu.