Pristojno popunjen Lisinski dočekao je prvi hrvatski nastup španjolskog tenora Placida Dominga u ulozi dirigenta. Na programu je bio znameniti Verdijev Requiem, jedno od najčešće izvođenih vokalno-instrumentalnih djela koje je trajan mamac za publiku. Domingo koji paralelno uz pjevačku karijeru (počeo je kao tenor prije punih šezdeset godina, a sada nastupa kao bariton) već desetljećima razvija i onu dirigentsku, posljednjih se godina bori i s optužbama za seksualno uznemiravanje, ali mu je koncertni kalendar i dalje pristojno ispunjen, pogotovo imamo li na umu da je riječ o čovjeku koji je ušao u deveto desetljeće života.
Domingov Verdijev Requiem, unatoč povremenim ritmičkim iskliznućima, bio je ispunjen emocijama i verdijanskom atmosferom, što i ne čudi jer je tenor u svojoj dugoj karijeri ovo djelo snimio s dirigentskim velikanima poput Leonarda Bernsteina, Zubina Mehte, Daniela Barenboima ili pak Claudia Abbada. A to znači da su mu dobro poznate sve tajne i sve zamke Verdijeva monumentalnog remek-djela. Za dojmljivu najnoviju zagrebačku izvedbu treba pohvaliti Simfonijski orkestar i više nego odlični zbor Hrvatske radiotelevizije, ali i kvartet prvorazrednih domaćih solista.
Umjesto prvotno najavljene sopranistice Kristine Kolar za koncert je angažirana Lana Kos, a ona je nastupila iako se na dan koncerta razboljela. Njezin je nastup bio stoga oprezan i poštedan, premda primadonski i u ljepoti tona i u primadonskom zapjevu. Jednostavno rečeno, Lana Kos rođena je pjevačica i na sceni se doista osjeća kao riba u vodi, bez obzira na okolnosti. Krajnje kultivirani glas ponovno je predstavila mezzosopranistica Jelena Kordić, siguran nastup imao je i sada već basovski veteran Ivica Čikeš, a sve pohvale za nevjerojatno siguran nastup u kojem nije štedio svoj zvonki i osvježavajući glas zaslužio je mladi tenor Filip Filipović. Sve u svemu, bila je to izvedba dostojna Verdijeve glazbe, ali i latinskog kanonskog predloška. A da ulaznice nisu bile preskupe (500, 700 i 900 kuna), za ovaj bi se koncert zacijelo tražila karta više.
Predivan Verdi, odlični solisti i orkestar! Sramotno visoke cijene ulaznica obzirom na cijene drugih koncerata Simf. orkestra. Valjda ne zbog dirigenta? Ružno i tužno.