DIZAJN

Brendiranje Pule osvojilo Rebrand 100 Award!

pula
(arhiva vl)
04.03.2010.
u 17:41

Vizualni identitet grada Pule koji je za TZ Pule dizajnirala ekipa zagrebačke agencije Parabureau osvojilo je prestižnu nagradu Rebrand 100 Global Awards.

Vizualni identitet grada Pule koji je za TZ Pule dizajnirala ekipa zagrebačke agencije Parabureau, čiji su osnivači Marko Baus i Igor Stanišljević, osvojilo je prestižnu nagradu Rebrand 100 Global Awards. Američka nagrada brendiranju Pule stoji uz bok nagradi tvrtkama jakim poput Nikea! Dizajneri Parabureaua su novu vizualnu komunikaciju Pule izveli iz heraldičkog blaga Pule: iz gradskog grba na čijem zelenom štitu stoji žuti križ.

Prepoznatljivi geometrizam križa dizajneri su “preveli” u oblik znaka “plus”, čime su usadili i novu emocijsku dimenziju spram vizualnog gradskog konteksta. Pula je tako postala prvi hrvatski grad nagrađen za brending. Jednu od priznanja Rebrandinga 100 osvojila je i hrvatska brending agencija Brandoctor za rebrand Osječkog piva. Rebrand je prva i najveća organizacija koja prati i nagrađuje proces preobrazbe brandova!

Komentara 2

JA
jankoprekobrda
18:12 04.03.2010.

Opet preljevanje drzavnog novca u Skegrin dzep

PO
pospana
17:52 04.03.2010.

Cestitam! Ima li jos slika?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije