Predsjednik na početku kaže da je njegov uspon počeo još dok je prodavao pornografiju. Dalje u predstavi netko će spomenuti i sada već mitskih dvjesto bogatih obitelji. No “Luđakinja iz Chaillota” niti je hrvatski niti je suvremen komad. Napisao ga je Jean Giraudoux 1943./44. u okupiranom Parizu ne dočekavši praizvedbu 1945. godine.
Nafta ispod Pariza
Riječ je o djelu gotovo nepoznatom hrvatskoj kazališnoj publici. Postavljeno je u zagrebačkom HNK samo jednom, prije pedeset godina, kada je naslovnu ulogu tumačila Bela Krleža. No te 1963., u socijalističkoj Jugoslaviji, djelo je proglašeno “izvan vremena i fokusa”. Danas “udara u glavu” svojom aktualnošću. Utopijska je to priča, pisana, kao što je na javnoj probi istakla dramaturginja Ana Tonković Dolenčić, u poetskoj maniri “Malog princa” Antoinea de Saint-Exupéryja, o pariškoj četvrti ispod koje je pronađena nafta. Tu su zli koji žele srušiti cijeli Pariz kako bi se obogatili, ali i dobri, predvođeni Luđakinjom iz Chaillota čija je deviza: “Mir će zasigurno doći, zlo će prestati...”
Redatelj Krešimir Dolenčić pomladio je svoju glavnu junakinju i ostale “luđakinje” jer u komadu imaju šezdesetak godina.
Godišnjica smrti
Naslovnu ulogu sada tumači Lana Barić, a između ostalih glume i: Ivana Boban, Ana Begić, Barbara Vicković, Iva Mihalić, Goran Grgić, Siniša Popović...S glumačkom ekipom predstave klauneriju i scenski pokret uvježbala je Iva Peter Dragan, na sceni je i Matej Meštrović kao Pijanist, a glazbu je skladao Matija Dedić koristeći i pjesme Zvonka Krkljuša, Zvonka Špišića i Miše Kovača. Premijera je na sceni HNK Zagreb u petak 31. siječnja, točno na 70. godišnjicu Giraudouxove smrti.