Iskusni kazališni lisac Božidar Violić vratio se u hrvatsko kazalište protočnom predstavom “Fedrina ljubav” Sarah Kane u Zagrebačkom kazalištu mladih. I dok Eduard Miller prije osam godina nije uspio naći glumicu koja bi, makar i stilizirano, na sceni izvela scenu felacija, Violiću je to pošlo za rukom.
Princ seksualna mašina
No, scena heteroseksualnog “pušenja” za dežurne lovce na površne skandale ostat će u sjeni homoseksualnog “pušenja” koje, k tome još, ima veze i sa svećenikom. I sama predstava počinje masturbacijom mladog i lijepog princa koji u verziji buntovne Sarah Kane nije samo ljepoduh, nego je prava seksualna mašina. Mašina koja spava s polusestrom Strofe u tipiziranoj kraljevskoj obitelji u kojoj očuh Tezej spava s pokćerkom i u kojoj je pomajka Fedra zaljubljena u pastorka Hipolita. Na kraju svi umiru zbog seksualne i ine ljubavi, a šaljivo-ozbiljni Violić kraj predstave pretvara u redkarpetovski vodvilj u kojem se kao na filmu nižu tragikomične scene nasilja i medijske manipulacije.
U elegantnoj predstavi kojom dominira ugođajna glazba Mate Matišića, scenograf Ivo Knezović glumce je spretno postavio na pokretne platforme, a svrhovito ih je odjenula kostimografkinja Doris Kristić.
Sjajan par Violić – Živojić
U glumi Nine Violić kao Fedre i njena impulzivnog i nesuđenog ljubavnika Vedrana Živolića kao Hipolita na sreću nije bilo preglumljenosti niti suvišne patetike, a u povećem ansamblu od dvadesetak glumaca valja još izdvojiti Pjera Meničanina kao dijaboličnog svećenika kojem su religijske formule slaba pomoć u borbi s vlastitom prirodom.