HALIMIN PUT

Uredna filmska drama i režija za kakvima smo vapili 1990-ih

halimin_nnn_kul_221012
arhiva
24.10.2012.
u 16:22

Drama jadne žene u nastojanju da identificira sina ubijenog u ratu postiže težinu kojom opravdava svoje postojanje

Imam posve osobne razloge zašto mi je stalo da Arsen Ostojić snima dobre filmove. S obzirom na to da dijelimo isto ime sustavno nas zamjenjuju javnosti, pa se Ostojićeve filmove često pripisuje mome životopisu, čak i na razinama kao što su prijamni ispiti na fakultetima. I kakav je “Halimin put”? Mogu hodati uzdignute glave.

Arsen Ostojić redatelj je za kakvima je naša kinematografija vapila 1990-ih godina, kada su filmove snimali autori koji često nisu znali ni suvislo ispričati priču. Dok su mu prethodno u “Ničijem sinu” likovi često djelovali više kao dramske funkcije, a manje kao stvarni junaci (nagomilavanje ekstremnih situacija bilo je prikladnije kazališnoj stilizaciji nego filmskom realizmu), u “Haliminu putu” takvi su trenuci svedeni na minimum pa drama jadne žene u nastojanju da identificira sina ubijenog u ratu postiže težinu kojom opravdava svoje postojanje. Taj film izvrsnih glumica (A. Prica, O. Pakalović) više ide za time da dirne publiku, nego da ispunjava redateljsku (i kritičarsku) taštinu, a to ne mora uvijek biti mana.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije