Tko bi rekao da će recesija izazvati osjećaj nostalgije te da ćemo s oduševljenjem prihvatiti povratak starinskih pakiranja bomobona i ostalih slastica? To se pitaju Britanci nakon što je u krizi povećana potražnja za “udobnijom” hranom odosno onom koja se pakira na tradicionalan način. Marks & Spencer prijavio je 70 posto veću potražnju za slatkišima pakiranim u staklenkama.
House of Fraser i Harvey Nichols u pregovorima su sa slastičarnicama kako bi vratili u prodaju popularne slastice pakirane u velike staklene posude u kakvima su se nekada prodavale. Retro slatkiši vratili su se u mnoge britanske trgovine, a analitičari smatraju kako je za to zaslužan Woolworth koji je uveo način kupovanja slatkiša gdje ljudi sami biraju koje žele i koliko žele.
Analitičari predviđaju rast prodaje slatkiša za 9 % u sljedećih pet godina, što će podići tržišnu vrijednost do 2 milijarde funti godišnje u usporedbi sa dosadašnjih 1,7 milijardi.
Tko bi rekao da će recesija izazvati osjećaj nostalgije =========================== hahaha..koji ste vi glupani....nema ovo veze sa recesijom....ovo je \"moda\"..ove \"radnje\" sto ste naveli, tu ide elita kupovati, visa srednja klasa i bogatiji... ova jedna, kako vi kazete staklenka sea se bice prodava po 500 kuna i vise.... i ja ovo pisem iz londona, i sto se recesije tice, dabogda i hrvatska bila u recesiji ko sto je sad britanija....