Gotovo 40 posto božićne kupovine putem interneta obavlja se tijekom radnog vremena, pokazuju istraživanja. Samo petina potrošnje, osim kupnje namirnica, obavlja se vikendom, a ostatak se odvija ujutro ili nakon posla, pokazalo je istraživanje pružatelja usluga plaćanja Retail Decisions. – Nema sumnje da je dio božićnog šopinga obavljen od strane ljudi na radnim mjestima – rekao je Carl Clump iz Retail Decisionsa i dodaje kako su stariji potrošači već navikli na kupnju putem interneta, ali ipak će mladi kupci imati najveći utjecaj. Analize isto tako pokazuju masivni skok u potrošnji putem interneta ovog Božića unatoč činjenici što je prošle godine rast bio znatno sporiji.
Šoping preko dana
Za radnog vremena obavlja se 40 % božićne kupovine putem interneta
Nema sumnje da je dio božićnog šopinga obavljen od strane ljudi na radnim mjestima
Komentara 2
Nama je u firmi blokirana kupovina putem interneta. Kaj sindikati čekaju???!!!!
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nekada smo za Božić jeli odojka, a za Uskrs šunku. Ostale dane u godini preživljavali smo hraneći se jadno i bijedno. Sada imamo mesa i u drugim danima u godini pa ne bismo trebali razlikovati Božić i Uskrs od ostalih blagdana.