Mi danas govorimo o globalizaciji kao o novom pojmu iako nas rodoslovlja mnogih, pa i ono grafičke dizajnerice i Lidije Laforest, rođene 1924. u Herceg Novom, uvjeravaju da svijet odavno živi – globalno. U obitelji te sjajne crtačice s diplomom zagrebačke Akademije primijenjene umjetnosti povezani su i Kotorani i Bečani, oni “čisti” i oni s korijenima burgundske plemićke obitelji Thiard de Bissy.
Otac joj je bio fotograf pa je, uza svoja grafička znanja, svladala i fotografska, stekavši status majstora fotografije. Uvjerit će nas u sve njezine talente retrospektivna izložba otvorena u Galeriji Karas. U poratnom je Zagrebu Lidija Laforest živjela kod pravnika Ive Klemenčića i njegove supruge Romilde Klemenčić rođ. Filippi, čije su zabave 50-ih i 60-ih bile poznate. Širile su i Lidijin duh, ali ne na način buntovnih 60-ih, nego usmjeren prema učenju i kreativnom radu. Ostaje zabilježeno da je asistirala Božidaru Jušiću pri izvedbi zidnog oslika Sunčani sat u Tkalčićevoj ulici. U Udruženje slikara primijenjene umjetnosti, današnji ULUPUH, primio ju je 1958. sam Bernardo Bernardi. Tu je i danas. Mnoge ugledne tvrtke i ustanove nisu ni svjesne vrijednosti koje im je dala – Neva, Pliva, Interpublic...