Na dan otvorenja izložba se može pogledati od 18 do 21 sat uz obilazak s autorima, a do 12. lipnja od 10 do 20 sati, samostalno uz mapu s lokacijama koja vodi posjetitelje do deset fotografija izloženih u obliku plakata.
Kako se napominje u najavi, fotografije su postavljene izravno na oštećenja vanjskih zidova Studentskog centra ili uz njih, pritom ukazujući konkretno na potrebu za građevinskim radnicima te metaforički na praznine u poimanju identiteta migrantskih radnika.
Izložba je reakcija na natpise i grafite iz naslova koji su se nakon zagrebačkog potresa pojavili po lokacijama oko Trga bana Josipa Jelačića, a kasnije i diljem Zagreba. Njima je Goran Pavić ukazao na razorne posljedice potresa koji je pogodio grad, njegovu pretvorbu u golemo gradilište te masovno iseljavanje stanovništva među kojima su mnogi građevinski radnici.
Po riječima Sare Mikelić, autori preuzimaju natpis umjetnika kao naslov izložbe fotografija u čijem je fokusu dolazak tisuća građevinskih migrantskih radnika iz Južne Azije, recentnog odgovora na sve deficitarnije domaće građevinsko tržište.
Pritom nastoje prenijeti identitetsku fragmentiranost radnika migranata potaknutu odvajanjem od njihove izvorne društveno-kulturne okoline, iz koje neki privremeno migriraju, a neki se niti ne planiraju vratiti, ponekad i radi nametnutih društvenih uloga određenih represivnim kastinskim sustavom.
"Integracijom kratkih rečenica na fotografije, preuzetih iz dužih razgovora provedenih s radnicima, Tomaš i Nenadić nastoje pružiti uvid u njihove intimne unutarnje prostore, predstavljajući ih promatraču kao cjelovitog i kompleksnog pojedinca, s ciljem suzbijanja potencijalnih kulturoloških predrasuda", ustvrdila je Mikelić u predgovoru izložbe.
Izdaja!