Svečano je bilo sinoć na otvaranju multibrand trgovine
“VictorVictoria” u središtu Splita. Predstavljene su najnovije
kolekcije svjetski etabliranih talijanskih modnih kuća (Armani Jeans,
MaxMara Weekend, Liu Jo, Pennyblack i drugi) za proljeće i ljeto, a sve
u velikom stilu zahvaljujući poznatim osobama.
Mikrofona se tako, kao i obično, prihvatila Jelena Rozga, ali ovaj put
kao voditeljica programa. Balerina Almira Osmanović kazališne daske
zamijenila je manekenskom pistom, na kojoj je lepršala u finoj odjeći,
a društvo joj je pravila Viktorija Rađa. Bivša pjevačica, svojedobno
druga pratilja Anice Martinović, pokazala je da i u tridesetima, nakon
dvaju porođaja, izgleda dobro, no nekako je, dojma smo, nevoljko šetala
manekenskom pistom. Bio je tu i njezin suprug Dino, no skrio se u masi
uzvanika.
Solidno je uvijek simpatična Jelena Rozga odradila svoj dio posla, malo
su je smeli tehnički problemi, zakazao je mikrofon, no nije se dala.
– Mislim da je sve bilo dobro iako sam prvi put radila kao voditeljica.
A još sam morala čuvati glas jer me čeka nastup u Šibeniku. Otprije
kupujem ove modne marke, pa sam rado pristala kada su me pozvali da
budem voditeljica programa. Drago mi je što sada ove lijepe stvari mogu
kupiti i u Splitu. Cipele ovdje, iznenadila sam se, uopće nisu preskupe
– kazala nam je Jelena.
A među gostima je bio i ugledni splitski glumac Čedo Martinić sa
suprugom Zrinkom i kćerkom.
– Zbilja lijep prostor u samom centru grada s poznatim markama odjeće!
Morat ću za koji dan opet doći sve na miru pogledati. No, na žalost, s
obzirom na recesiju, teško si većina ljudi ovakvo što može priuštiti –
realan je bio Martinić.
BEZ RECESIJE Splitska krema na reviji proslavljenih kreatora