Sustav za pohranu kinetičke energije (KERS) na početku je testiranja
pred inženjere postavio velik problem – statički elektricitet, zapravo,
gomilu statičkog elektriciteta.
Većina je momčadi zbog mogućih opasnosti i kratkog vremena za
testiranje i implementaciju sustava tražila od Svjetske
automobilističke organizacije (FIA) da se na neko vrijeme odgodi
uvođenje KERS-a, pogotovo nakon što je mehaničar Saubera doživio
strujni udar, a još i više poslije požara u Red Bullovoj tvornici
prilikom testiranja.
Statički elektricitet bio je u početku vrlo opasan i za vozače i za
službene osobe. Bilo je puno priče o uvođenju gumenih odijela za pilote
i rukavica za inženjere i organizatore utrka. Mnogi su se pribojavali
da bi vozači mogli imati mnogo teškoća pri izlasku iz bolida, da bez
dodatne zaštite neće smjeti rukom dirati bolid i nogom stajati na
zemlji jer bi se time zatvorio strujni krug. Službene su osobe, pak,
bile ugrožene dok su po stazi skupljale nabijene dijelove u sudaru
stradalog bolida.
U međuvremenu su inženjeri problem svladali. Tako barem kažu. A i
uspjeli su smanjiti težinu KERS-a s prvotnih četrdesetak kilogram na
prihvatljivijih dvadesetak.
No, na startu nove sezone samo je Renault potvrdio da će se u
Australiji koristiti KERS-om, a nagađa se da bi to u Melbourneu mogao
učiniti i Ferrari.
Druge momčadi još uvijek nisu potpuno zadovoljne konačnim proizvodom te
su najavile da će se sustavom za pohranu kinetičke energije koristiti
tek nešto kasnije tijekom sezone.
KERS