Jadranska euroregija: Ustupci uz škampe

08.02.2006.
u 21:01

Član Poglavarstva istarske županije koji je zadužen za međunarodnu suradnju Oriano Otočan najveću korist u stvaranju Jadranske euroregije vidi u brendu Adriatic, koji bi i u svjetskim razmjerima mogao postati prepoznatljiv turistički mamac. Osim zajedničkih projekata u očuvanju okoliša, ribljeg fonda i sličnog, mogućnosti su velike i zbog dobivanja novca iz europskih fondova.

Jadranska će euroregija, kaže Otočan, imati i svoj budžet, koji će se puniti članarinom članica iz šest zemalja s obje strane Jadrana. Pula, kao sjedište euroregije u kojoj će biti smješten i dio administracije te asocijacije, postat će politički prepoznatljivija i u europskim okvirima. Između Dubrovnika i talijanske regije Molise već početkom iduće godine uspostavit će se trajektna veza, a kako će biti s ostalim gradovima na obali, još se ne zna.

Kako je jadransko područje najbliži ulaz iz Azije u srednju Europu, promet bi njime mogao postati puno življi ističe Otočan.

Euroregijom bi se bolje mogle povezati luke ili cestovni promet, a to je zasigurno dobra strana toga projekta. No, brend Adriatic mogao bi značiti i razvodnjavanje posebnosti hrvatske turističke ponude, koja je prepoznatljiva u svjetskim razmjerima. Napokon, udruživanje bi moglo podrazumijevati da će članica morati učiniti i neke ustupke.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije